loading...
دانلود آهنگ هونان وای از این عشق
بازدید : 19 شنبه 23 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ هونان وای از این عشق


دانلود آهنگ جدیدهونان به نام وای از این عشق
دانلود آهنگ جدید و زیبای هونان به نام وای از این عشق با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
هونان به نام وای از این عشق متن آهنگ
تکست آهنگ وای از این عشق از هونان
Download New Music By Honan Called vay az in eshgh
Download New Song By Honan - vay az in eshgh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Honan vay az in eshgh
متن آهنگ هونان وای از این عشق به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان وای از این عشق و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Honan Adında vay az in eshgh
Şarkı Sözleri vay az in eshgh itibaren Honan
şarkı indir vay az in eshgh - Honan Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir vay az in eshgh - Honan kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید هونان به نام وای از این عشق با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید هونان به نام وای از این عشق با کیفیت 128

متن آهنگ جدید وای از این عشق - هونان

Yeni şarkı indir Honan Adında vay az in eshgh

Şarkı Sözleri vay az in eshgh itibaren Honan



نازنین بانوی من عشق من واسه تو
Tatlı bayan, sana olan aşkım
قلب من تا بوده و هست واسه تو واسه تو
Kalbim oldu ve senin için
ناله گشتم ناله گشتم در کرانه دور
Uzak kıyıda inledim ve inledim
گر شدم من عاشق تو با دو چشم کور
Eğer yapsaydım, seni iki kör gözle isterdim
وای وای وای از این عشق عشق عشق
Vay vay vay bu aşk aşk aşk
حال تو تو تو حال من است
Şimdi benimlesin
نمیدانی او چه ها کرد عشق نازنینم
Ne yaptığını bilmiyorsun tatlı aşkım
خواب من آرامش من از لالایی اوست
Hayalim onun ninni huzurundan
بنده بودم برده گشتم شد خدای من
Ben köleydim, köle oldum, Tanrım
در بهشت آسمانم او هوای من
Cennet benim havam

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 1,339
  • بازدید سال : 9,319
  • بازدید کلی : 87,624
  • کدهای اختصاصی