loading...
دانلود آهنگ حمید اسدی خراب حال دلم
بازدید : 87 جمعه 01 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ حمید اسدی خراب حال دلم


دانلود آهنگ جدیدحمید اسدی به نام خراب حال دلم
دانلود آهنگ جدید و زیبای حمید اسدی به نام خراب حال دلم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
حمید اسدی به نام خراب حال دلم متن آهنگ
تکست آهنگ خراب حال دلم از حمید اسدی
Download New Music By Hamid Asadi Called Kharabe Hale Delam
Download New Song By Hamid Asadi - Kharabe Hale Delam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hamid Asadi Kharabe Hale Delam
متن آهنگ حمید اسدی خراب حال دلم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان خراب حال دلم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Hamid Asadi Adında Kharabe Hale Delam
Şarkı Sözleri Kharabe Hale Delam itibaren Hamid Asadi
şarkı indir Kharabe Hale Delam - Hamid Asadi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Kharabe Hale Delam - Hamid Asadi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید حمید اسدی به نام خراب حال دلم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حمید اسدی به نام خراب حال دلم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید خراب حال دلم - حمید اسدی

Yeni şarkı indir Hamid Asadi Adında Kharabe Hale Delam

Şarkı Sözleri Kharabe Hale Delam itibaren Hamid Asadi



از تو چه پنهون حال منه مجنون قلبم شکسته کردی به دلم خون
Kalbim için çok delisin, kalbimi kırdın
شب هامو یادت تا صبح بیدارم اشکام میباره بی تو دیونه ام
Sabah uyanana kadar gecemi hatırla sensiz deli oluyorum
برس به داد دلم خرابه حال دلم
Kalbimi mahvetmek için fırça  
یه جور شکستی منو چو تسلیم باید ازاین شهر برم
Bir şekilde beni kırdın ve bu şehri terk etmeliyim
گرفتی خواب چشام نایی نمونده برام
Gözlerimde uyudun
ای کاش بدونی رفیق خوبی مردی تو دیگه برام
Keşke benim için iyi bir adam olsaydın
عشق دادی نشونم من یه بی نشونم
Bana hayır olduğumu göstermeyi sevdin
تو نباشی پیشم من دیونه میشم
Benimle olma deliyim
کی اومد سر راه که بردی از یاد خاطره هامون
Ne zaman anımsamamıza geldin
کی گرفتش ازمن نور شبای تنهاییامون
Yalnız gece ışığımızda benden kim aldı

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 765
  • بازدید ماه : 1,958
  • بازدید سال : 9,938
  • بازدید کلی : 88,243
  • کدهای اختصاصی