loading...
دانلود آهنگ احسان مهدی زاده تو اینجایی
بازدید : 15 شنبه 09 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ احسان مهدی زاده تو اینجایی


دانلود آهنگ جدیداحسان مهدی زاده به نام تو اینجایی
دانلود آهنگ جدید و زیبای احسان مهدی زاده به نام تو اینجایی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
احسان مهدی زاده به نام تو اینجایی متن آهنگ
تکست آهنگ تو اینجایی از احسان مهدی زاده
Download New Music By Ehsan MehdiZadeh Called to injaei
Download New Song By Ehsan MehdiZadeh - to injaei
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ehsan MehdiZadeh to injaei
متن آهنگ احسان مهدی زاده تو اینجایی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان تو اینجایی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ehsan MehdiZadeh Adında to injaei
Şarkı Sözleri to injaei itibaren Ehsan MehdiZadeh
şarkı indir to injaei - Ehsan MehdiZadeh Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir to injaei - Ehsan MehdiZadeh kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید احسان مهدی زاده به نام تو اینجایی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید احسان مهدی زاده به نام تو اینجایی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید تو اینجایی - احسان مهدی زاده

Yeni şarkı indir Ehsan MehdiZadeh Adında to injaei

Şarkı Sözleri to injaei itibaren Ehsan MehdiZadeh



باران که میبارد تو اینجایی همراه من در این خیابانی
Bu sokakta benimle yağmur yağıyor
دوری تو از دنیای من اما در قلب من بودی و میمانی
Sen benim dünyamdan uzaktasın ama kalbimde kaldın
باران که میبارد تو اینجایی اما دلم تنها و آشفته است
Burada yağmur yağıyor, ama kalbim yalnız
با تو درون سینه هر لحظه هزار هزاران حرف ناگفته است
Her an göğsünden binlerce kelime söylendi
دل به دل راه دارد اگر نداری چرا تو از من خبر
Beni neden tanıdığını bilmiyorsan kalbe kalbe
دل به جان رسیده بیا این عشق به جنون کشیده بیا
Kalbin canlanmasına izin ver Bu deliliği sevmeye gel
هر گوشه قلب من از تو یک نشانی
Kalbimin her köşesinde bir adres var
بی تو من میامنم و دل نگرانی
Sensiz kalacağım ve endişeleneceğim
میشود روزی بیایی و بمانی
Bir gün gelip kalabilirsin
در دلم عشقی بی اندازه دارم از غم دوری تو بیقرارم
Kalbimde o kadar çok sevgim var ki üzüntün
سهم من نیست که بی تو لحظه ها را بشمارم
Sensiz anları saymak benim işim değil

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 212
  • بازدید ماه : 1,405
  • بازدید سال : 9,385
  • بازدید کلی : 87,690
  • کدهای اختصاصی