loading...
دانلود آهنگ محمد اکبرزاده دستامو ول نکن
بازدید : 13 یکشنبه 24 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمد اکبرزاده دستامو ول نکن


دانلود آهنگ جدیدمحمد اکبرزاده به نام دستامو ول نکن
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمد اکبرزاده به نام دستامو ول نکن با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمد اکبرزاده به نام دستامو ول نکن متن آهنگ
تکست آهنگ دستامو ول نکن از محمد اکبرزاده
Download New Music By Mohammad Akbarzadeh Called Dastamo Vel Nakon
Download New Song By Mohammad Akbarzadeh - Dastamo Vel Nakon
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Akbarzadeh Dastamo Vel Nakon
متن آهنگ محمد اکبرزاده دستامو ول نکن به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دستامو ول نکن و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohammad Akbarzadeh Adında Dastamo Vel Nakon
Şarkı Sözleri Dastamo Vel Nakon itibaren Mohammad Akbarzadeh
şarkı indir Dastamo Vel Nakon - Mohammad Akbarzadeh Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Dastamo Vel Nakon - Mohammad Akbarzadeh kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمد اکبرزاده به نام دستامو ول نکن با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد اکبرزاده به نام دستامو ول نکن با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دستامو ول نکن - محمد اکبرزاده

Yeni şarkı indir Mohammad Akbarzadeh Adında Dastamo Vel Nakon

Şarkı Sözleri Dastamo Vel Nakon itibaren Mohammad Akbarzadeh



میده دستای تو به من یه حس فوق العاده
Ellerin bana harika bir his veriyor
از خدا ممنونم که تور به من داده
Bana turu verdiği için Tanrı'ya şükrediyorum
چشای تو برق میزنه نگاه میکنم دلم میره
Gözlerin parlıyor, bakıyorum, kalbim sönüyor
دلم با دل تو گیره
Kalbine yapışıyorum
واسهزمن همین که تو باشی بسه
Sen olmak benim için yeterli
نمیشم من از عشق به تو خسته
Seni sevmekten yorulmadım
تو به من دادی این حسی که تا حالا
Bana şu ana kadarki hissi verdin
دل من با دل تو وصله
Kalbim kalbine bağlı
بارون وبرف بیاد حتی اگه هوران شه
Yağmur yağsa bile yağmur yağıyor ve kar yağıyor
دستاتو ول نمیکنم من تا همیشه
Sonsuza dek ellerimi bırakmayacağım
چند بار بهت گفتم که اگه نباشی پیشم
Sana birkaç kez söyledim orada olmasaydın
واقعا میمرم دنیا بدون تو نمیشه
Gerçekten ölüyorum, dünya sensiz olamaz
رنگ چشمای تو مست میکنه قلب منو
Gözlerinin rengi beni sarhoş ediyor
تو مال منی نمیذارم بگیره کسی حق منو
Kimsenin hakkımı almasına izin vermiyorum
با تو من آرومم بدون تو سردم
Seninle sakinim, sensiz üşüyorum
همه جا داد میزنم میخوامت تورو از دم
Her yere bağırırım, seni kuyruktan istiyorum
تو شدی جونم به تو مدیونم
Sen benim hayatımsın sana borçluyum
عشق تو جاری تو رگ و وجود و خونم
Aşkın damarlarımda, varlığımda ve kanımda akıyor
من به تو وصلم نکول نمیکنمت اصلا
Sana hiç bağlanmak istemiyorum
من واسه خودم میخوام تورو همیشه رسما
Kendim için seni her zaman resmi olarak istiyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 230
  • بازدید ماه : 1,157
  • بازدید سال : 7,924
  • بازدید کلی : 86,229
  • کدهای اختصاصی