loading...
دانلود آهنگ ایمان نامی عشق خاص قلبم
بازدید : 18 دوشنبه 01 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ ایمان نامی عشق خاص قلبم


دانلود آهنگ جدیدایمان نامی به نام عشق خاص قلبم
دانلود آهنگ جدید و زیبای ایمان نامی به نام عشق خاص قلبم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
ایمان نامی به نام عشق خاص قلبم متن آهنگ
تکست آهنگ عشق خاص قلبم از ایمان نامی
Download New Music By Iman Nami Called eshghe khase ghalbam
Download New Song By Iman Nami - eshghe khase ghalbam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Iman Nami eshghe khase ghalbam
متن آهنگ ایمان نامی عشق خاص قلبم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان عشق خاص قلبم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Iman Nami Adında eshghe khase ghalbam
Şarkı Sözleri eshghe khase ghalbam itibaren Iman Nami
şarkı indir eshghe khase ghalbam - Iman Nami Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir eshghe khase ghalbam - Iman Nami kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید ایمان نامی به نام عشق خاص قلبم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید ایمان نامی به نام عشق خاص قلبم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید عشق خاص قلبم - ایمان نامی

Yeni şarkı indir Iman Nami Adında eshghe khase ghalbam

Şarkı Sözleri eshghe khase ghalbam itibaren Iman Nami



پیش دلم اومدی آروم داشتن تو شده آرزوم
Kalbime geldin, keşke sakin olsaydın
وابستت شدم عزیزم اگه نبینمت بهم میریزم
Sana bağlı oldum canım
بارون زد دلم و عاشق كرد
Kalbime yağmur yağdı ve beni aşık etti
وقتی دستامو میگیری توی این هوای سرد
Ellerimi bu soğuk havada tuttuğunda
من و تو عاشق همیم عاشق بارون و نمیم
Sen ve ben yağmuru seviyoruz ve biz
عشق خاص قلبم من عاشقت هستم
Kalbimin özel aşkı, seni seviyorum
تویی آرامش من دوردونه دل من
Sen benim huzurumsun, kalbim uzakta
دوستتدارم تویی عشق خاص من
Seni seviyorum özel aşkım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 441
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 597
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 712
  • بازدید ماه : 1,905
  • بازدید سال : 9,885
  • بازدید کلی : 88,190
  • کدهای اختصاصی