loading...
دانلود آهنگ سینا پارسیان ال
بازدید : 20 دوشنبه 25 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ سینا پارسیان ال


دانلود آهنگ جدیدسینا پارسیان به نام ال
دانلود آهنگ جدید و زیبای سینا پارسیان به نام ال با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سینا پارسیان به نام ال متن آهنگ
تکست آهنگ ال از سینا پارسیان
Download New Music By Sina Parsian Called el
Download New Song By Sina Parsian - el
With Text And Direct Links
Lyrics Music Sina Parsian el
متن آهنگ سینا پارسیان ال به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان ال و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Sina Parsian Adında el
Şarkı Sözleri el itibaren Sina Parsian
şarkı indir el - Sina Parsian Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir el - Sina Parsian kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان به نام ال با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان به نام ال با کیفیت 128

متن آهنگ جدید ال - سینا پارسیان

Yeni şarkı indir Sina Parsian Adında el

Şarkı Sözleri el itibaren Sina Parsian



این بود اون همه دوست دارم از پیشت نرم
Yumuşak cepheden sevdiğim her şey buydu
اون همه درد و بلات توی سرم
Kafamdaki tüm bu acıları
اون همه نازتو به جون میخرم
Tüm o sevimli olanları satın alıyorum
این بود اون همه بی تو دارم دق میکنم
Sensiz yaptığım tek şey buydu
اون همه نباشی هق هق میکنم
Eğer hepsi sen değilsen, ağlayacağım
تورم عین خودم عاشق میکنم این بود
Enflasyon, kendimi seviyorum, bu muydu
گفتی هرکی دست بذاره روی تو
Herkesin sana dokunması gerektiğini söyledin
به جون چشات قسم به موی تو
Gözlerinden saçlarına yemin ederim
من شناسنامه شو باطل میکنم
Kimliğimi iptal ediyorum
این بود اون همه قسم به این به اون
Yemin ettiğim tek şey bu
من که یادمه نشون به این نشون
Bunu gösterdiğimi hatırlıyorum
گفتی من ال میکنم بل میکنم
Yapacağımı söyledin, evet
حرف آخرت خداحافظ شد
Son söz elveda
چقدر حرف آخرت سنگین بود
Ahiret kelimesi ne kadar ağırdı
معنی عاشقیم فهمیدیم
Sevginin anlamını anladık
اون همه رو من حساب کن این بود
Tüm saydığım bu
پشت سرت برات چقدر پل ساختم
Arkanda senin için kaç tane köprü inşa ettim?
از خودم که خار شدم گل ساختم
Yanımda diken olduğunda, çiçek yaptım
با تو با صبر و تحمل ساختم
Sana karşı sabırlıydım
زندگی با تو یه جور تمرین بود
Seninle yaşamak bir tür pratikti

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 258
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 276
  • بازدید ماه : 1,203
  • بازدید سال : 7,970
  • بازدید کلی : 86,275
  • کدهای اختصاصی