loading...
دانلود آهنگ سام دانیالی افسونگر
بازدید : 14 دوشنبه 25 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ سام دانیالی افسونگر


دانلود آهنگ جدیدسام دانیالی به نام افسونگر
دانلود آهنگ جدید و زیبای سام دانیالی به نام افسونگر با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سام دانیالی به نام افسونگر متن آهنگ
تکست آهنگ افسونگر از سام دانیالی
Download New Music By Sam Daniyali Called afsoongar
Download New Song By Sam Daniyali - afsoongar
With Text And Direct Links
Lyrics Music Sam Daniyali afsoongar
متن آهنگ سام دانیالی افسونگر به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان افسونگر و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Sam Daniyali Adında afsoongar
Şarkı Sözleri afsoongar itibaren Sam Daniyali
şarkı indir afsoongar - Sam Daniyali Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir afsoongar - Sam Daniyali kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید سام دانیالی به نام افسونگر با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سام دانیالی به نام افسونگر با کیفیت 128

متن آهنگ جدید افسونگر - سام دانیالی

Yeni şarkı indir Sam Daniyali Adında afsoongar

Şarkı Sözleri afsoongar itibaren Sam Daniyali



دل من حال و هوای کوی تو دارد
Kalbim yurt atmosferine sahip
تن من از نفست بوی تو دارد
Vücudum seni kokuyor
من به دنبال تو میگردم و تو نیستی
Seni arıyorum ama sen değilsin
این چه حالیست که دارم تو دگر کیستی
Ben neyim, sen başka kimsin?
من بدون تو و لبخند لبندت چه کنم
Sen ve gülüşün olmadan ne yapabilirim?
با تو و آن نظر سخت پسندت چه کنم
Seninle ne yapabilirim ve bu zor görüş?
جان به قربان تو و قامت بی همتایت
Çok yaşa fedakarlık ve eşsiz boy
دل طلب تو را در سر دارد
Arayan seni kafasında tutuyor
گر بروی بی تو جان بسپارد
Sensiz ölürse
کاش شبی پر بزنم سوی تو
Keşke senin için bir gece doldurabilseydim
هرچه کنی به دلم خاموشم
Ne yaparsan yap, kalbimde sessizim
عشق تو را بکشم بر دوشم
Aşkını öldüreceğim
وای اگر باز شود موی تو
Vay, saçın açıksa
چشم تو افسونگر من به تو دل بستم
Büyüleyici gözlerim seni seviyorum
دست مرا پس نزنی به تو وابستم
Bana dokunma, sana güveniyorum
جام شرابم ندهی با خودت مستم
Bir kadeh şarap içme, seninle sarhoşum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 218
  • بازدید ماه : 1,145
  • بازدید سال : 7,912
  • بازدید کلی : 86,217
  • کدهای اختصاصی