loading...
دانلود آهنگ معراج و وحید عشق
بازدید : 19 شنبه 17 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ معراج و وحید عشق


دانلود آهنگ جدیدمعراج و وحید به نام عشق
دانلود آهنگ جدید و زیبای معراج و وحید به نام عشق با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
معراج و وحید به نام عشق متن آهنگ
تکست آهنگ عشق از معراج و وحید
Download New Music By Meraj and Vahid Called Eshgh
Download New Song By Meraj and Vahid - Eshgh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Meraj and Vahid Eshgh
متن آهنگ معراج و وحید عشق به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان عشق و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Meraj and Vahid Adında Eshgh
Şarkı Sözleri Eshgh itibaren Meraj and Vahid
şarkı indir Eshgh - Meraj and Vahid Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Eshgh - Meraj and Vahid kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید معراج و وحید به نام عشق با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید معراج و وحید به نام عشق با کیفیت 128

متن آهنگ جدید عشق - معراج و وحید

Yeni şarkı indir Meraj and Vahid Adında Eshgh

Şarkı Sözleri Eshgh itibaren Meraj and Vahid



بخند بذار نگات کنم من عاشق این خنده هام
Gülmek sana bu gülmeyi sevdiğimi söyleyeyim
تویی همون کسی که من همیشه از خدا میخوام
Sen her zaman Tanrı'dan istediğim sensin
بخند بذار نگات کنم من واست تو میمیرمو
Gül, ölmene izin verdim
میخوام کنارت حس کنم آینده ی تقدیرمو
Kaderimin geleceğini hissetmeni istiyorum
عشق همین لبخند شیرینه که
O tatlı gülümsemeyi seviyorum  
روی صورتت میشینه وقتی پیشتم عزیزم
Beni takip ettiğinde bebeğim
  When you follow me baby
Beni takip ettiğinde bebeğim
عشق یعنی تا قلبت میگیره بغض من سر میره میمیره
Aşk, kalbine gideceği anlamına gelir
عشق یعنی بی تو مریضم
Aşk demek sensiz hastayım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 252
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 296
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 528
  • بازدید ماه : 1,031
  • بازدید سال : 9,011
  • بازدید کلی : 87,316
  • کدهای اختصاصی