loading...
دانلود آهنگ مغرور نباش پوریا امین
بازدید : 18 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مغرور نباش پوریا امین


دانلود آهنگ جدیدمغرور نباش به نام پوریا امین
دانلود آهنگ جدید و زیبای مغرور نباش به نام پوریا امین با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مغرور نباش به نام پوریا امین متن آهنگ
تکست آهنگ پوریا امین از مغرور نباش
Download New Music By Pooria Amin Called Maghror Nabash
Download New Song By Pooria Amin - Maghror Nabash
With Text And Direct Links
Lyrics Music Pooria Amin Maghror Nabash
متن آهنگ مغرور نباش پوریا امین به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان پوریا امین و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Pooria Amin Adında Maghror Nabash
Şarkı Sözleri Maghror Nabash itibaren Pooria Amin
şarkı indir Maghror Nabash - Pooria Amin Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Maghror Nabash - Pooria Amin kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مغرور نباش به نام پوریا امین با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مغرور نباش به نام پوریا امین با کیفیت 128

متن آهنگ جدید پوریا امین - مغرور نباش

Yeni şarkı indir Pooria Amin Adında Maghror Nabash

Şarkı Sözleri Maghror Nabash itibaren Pooria Amin



دنیارو دارم تا هستی کنارم
Benimle olmak için dünyam var
طفره نرو من تنهات نمیزام
Kaçınma, yalnız değilim
غصه و غم نیست وقتی که تو باشی
Ne zaman üzüntü yok
هیچ چیزی کم نیست وقتی تو باشی
Sen yokken eksik bir şey yok
وقتی که تو باشی
Sen ne zaman
این همه مغرور نباش از دل من دور نباش
Çok gururlanma, kalbimden uzak olma
همه چی جوره دیگه وصله ی ناجور نباش
Başka hiçbir şeyden utanmayın
دل به دستای تو بستم من که عاشق تو هستم
Ben sana aşık oldum seni seviyorum
تا همیشه پا به پاتم عشق تو من میپرستم
Her zaman sevginin ayak izlerini takip edeceğim
من نگاهم تورو میخاد دوست دارم با تو بمونم
Sana bakıyorum, seninle kalmak istiyorum
تو تموم لحظه هامی عشق تو بسته به جونم
Her anın sonunda sevgin hayatıma bağlı

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 262
  • بازدید ماه : 765
  • بازدید سال : 8,745
  • بازدید کلی : 87,050
  • کدهای اختصاصی