loading...
دانلود آهنگ وحید راد باور
بازدید : 17 چهارشنبه 27 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ وحید راد باور


دانلود آهنگ جدیدوحید راد به نام باور
دانلود آهنگ جدید و زیبای وحید راد به نام باور با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
وحید راد به نام باور متن آهنگ
تکست آهنگ باور از وحید راد
Download New Music By Vahid Rad Called Bavar
Download New Song By Vahid Rad - Bavar
With Text And Direct Links
Lyrics Music Vahid Rad Bavar
متن آهنگ وحید راد باور به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان باور و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Vahid Rad Adında Bavar
Şarkı Sözleri Bavar itibaren Vahid Rad
şarkı indir Bavar - Vahid Rad Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Bavar - Vahid Rad kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید وحید راد به نام باور با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید وحید راد به نام باور با کیفیت 128

متن آهنگ جدید باور - وحید راد

Yeni şarkı indir Vahid Rad Adında Bavar

Şarkı Sözleri Bavar itibaren Vahid Rad



اگه میری از این خونه اگه این آخرین راهه
Bu evi terk edersen, bu son yolsa
برو حرفاتو بخشیدم ولی زدی به بی راهه
Git, seni affettim, ama yanlış yola çarptın
هنوزم روی دیوار اتاقم عکستو دارم
Odamın duvarında hala bir resim var
هنوزم با خودم میگم آره خیلی دوسش دارم
Hala kendime söylüyorum, evet, onu çok seviyorum
چقدر حس میکنم بی تو هوای خونه دلگیره
Evin havasında sensiz hissediyorum ne kadar üzücü
چرا این بغض دیونه نفس هامو نمیگیره
Bu nefret neden nefesimizi kesmiyor?
اگه بری منم میرم بیا این بارو خواهش کن
Eğer gidersen ben de giderim, lütfen bu sefer gel
اگه لجبازیه عشقم تمومش کن تمومش کن
Eğer inatçıysan aşkımı bitir
نمیشه باور من چشماتو نبینم چشمای قشنگت دولتم بود
Gözlerini göremediğime inanamıyorum, senin güzel gözlerin benim hükümetimdi
رفتی باورم شد رفتی عادتم شد غربت دنیارو بی تو عزیزم
Sen gittin, inandım, gittin, sensiz dünyanın evsizliğine alıştım canım
چقدر راحت به این دنیا همه عشقم رو بخشیدی
Bütün aşkımı bu dünyaya ne kadar kolay verdin
به جزمی که نکردم من منو هرگز نبخشیدی
Yapmadıklarım için seni asla affetmedim
چقدر سخته که توی جمع همه دورو ورم باشن
Herkesin şişmesi ne kadar zor
ولی من بی خبر از تو همیشه تو خودم باشم
Ama ben hep senden habersizim
دل خوش بود بدون من نمیگی و نمیخندی
Mutluydun, bensiz gülemezsin
ولی خودم تو خواب دیدم داری به عشقم میخندی
Ama aşkımın gülüşünü hayal ettim
ببخش خوبم اگه عشقم برا چشمای تو کم بود
Gözlerine olan aşkım düşükse özür dilerim
یا اینکه بودن با من برات مثل جهنم بود
Ya da benimle olmak sana cehennem gibiydi

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 742
  • بازدید ماه : 1,935
  • بازدید سال : 9,915
  • بازدید کلی : 88,220
  • کدهای اختصاصی