loading...
دانلود آهنگ آروند گیراترین یار
بازدید : 30 یکشنبه 17 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ آروند گیراترین یار


دانلود آهنگ جدیدآروند به نام گیراترین یار
دانلود آهنگ جدید و زیبای آروند به نام گیراترین یار با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
آروند به نام گیراترین یار متن آهنگ
تکست آهنگ گیراترین یار از آروند
Download New Music By Arvand Called Giratarin Yar
Download New Song By Arvand - Giratarin Yar
With Text And Direct Links
Lyrics Music Arvand Giratarin Yar
متن آهنگ آروند گیراترین یار به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان گیراترین یار و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Arvand Adında Giratarin Yar
Şarkı Sözleri Giratarin Yar itibaren Arvand
şarkı indir Giratarin Yar - Arvand Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Giratarin Yar - Arvand kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید آروند به نام گیراترین یار با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید آروند به نام گیراترین یار با کیفیت 128

متن آهنگ جدید گیراترین یار - آروند

Yeni şarkı indir Arvand Adında Giratarin Yar

Şarkı Sözleri Giratarin Yar itibaren Arvand



دریا به دریا ساحل به ساحل
Denizden denize plaj
Sea to sea beach to beach 
Denizden denize plaj  
دنیالت آمد به تو شد مبتلا دل
Dünyan sana kalp krizi ile geldi
Your world came to you with a heart attack 
Dünyan sana kalp krizi ile geldi  
دل بردی از من با دلربایی
Bana cazibeyle acıdın
You took pity on me with charm 
Bana cazibeyle acıdın  
با آن دو چشم زیبای کهربایی
Bu iki güzel kehribar gözle
With those two beautiful amber eyes 
Bu iki güzel kehribar gözle  
ای وای از نگاهت آن صورا ماهت
Vay canına, bana göre, gerçekten ben
Wow, from your point of view, it's really me 
Vay canına, bana göre, gerçekten ben  
گیراترین یار زیباترین یار
En çekici arkadaş En güzel arkadaş
The most attractive friend The most beautiful friend 
En çekici arkadaş En güzel arkadaş  
دستام و محکم توی دستت نگهدار
Elimi sıkıca eline tut
Hold my hand firmly in your hand 
Elimi sıkıca eline tut  
رویایی انگارخوابم یا بیدار
Sanki rüya görüyorum ya da uyanıyorum
It's like I'm dreaming or waking up 
Sanki rüya görüyorum ya da uyanıyorum  
تو ناز کی هی خودم هستم خریدار
Ben kendim sevimli bir alıcıyım
I am a cute buyer myself 
Ben kendim sevimli bir alıcıyım  
با گیسوانت دیوانه ام کن
Beni saçınla delirt
Drive me crazy with your hair 
Beni saçınla delirt  
من غرق مویت شده ام شانه ام کن
Ölümle boğuluyorum
I'm drowning in death 
Ölümle boğuluyorum  
بیماری من دلتنگی ام بود
Hastalığım nostaljiydi
My illness was nostalgia 
Hastalığım nostaljiydi  
آخر رسیدی تو به داد دلم زود
Sonunda bana yakında kalbini verdin
You finally gave me your heart soon 
Sonunda bana yakında kalbini verdin  
میبارد عشق از چشمان مستم
Sevgiyi kapalı gözlerimden çıkarıyor
He takes love out of my closed eyes 
Sevgiyi kapalı gözlerimden çıkarıyor  
باید دلت را برسانی به دستم
Kalbini bana vermelisin  
تو ناز کی هی خودم هستم خریدار
Ben kendim sevimli bir alıcıyım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 437
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 588
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 703
  • بازدید ماه : 1,896
  • بازدید سال : 9,876
  • بازدید کلی : 88,181
  • کدهای اختصاصی