loading...
دانلود آهنگ رضا شهریور از عشق
بازدید : 14 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ رضا شهریور از عشق


دانلود آهنگ جدیدرضا شهریور به نام از عشق
دانلود آهنگ جدید و زیبای رضا شهریور به نام از عشق با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
رضا شهریور به نام از عشق متن آهنگ
تکست آهنگ از عشق از رضا شهریور
Download New Music By Reza Shahrivar Called az eshgh
Download New Song By Reza Shahrivar - az eshgh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Reza Shahrivar az eshgh
متن آهنگ رضا شهریور از عشق به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان از عشق و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Reza Shahrivar Adında az eshgh
Şarkı Sözleri az eshgh itibaren Reza Shahrivar
şarkı indir az eshgh - Reza Shahrivar Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir az eshgh - Reza Shahrivar kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید رضا شهریور به نام از عشق با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رضا شهریور به نام از عشق با کیفیت 128

متن آهنگ جدید از عشق - رضا شهریور

Yeni şarkı indir Reza Shahrivar Adında az eshgh

Şarkı Sözleri az eshgh itibaren Reza Shahrivar



درگیرت شدم گفتم با خودم این همونه که میتونه دیوونم کنه
İşin içine girdim ve kendime söylüyorum, bu beni deli ediyor
حسم پا گرفت عاشقتر شدم با خودم گفتم کاش بیرونم کنه
Daha çok aşık oldum, dedim kendi kendime, keşke beni dışarı çıkarır
با تو آینده چه خوشاینده واسه قلب من
Gelecek benim için kalbimde ne kadar hoş
با تو احساسم جون گرفت بازم توی قلب من
Kalbimde yine seninle olduğumu hissettim
از عشق ترسیده بودم ولی تاثیر چشمات کرد بیقرارم
Aşktan korkuyordum ama gözlerimi etkiledi
کاری کردی با قلبم پا پیش بذارم بگم دوست دارم
Seni sevdiğimi söylemek için kalbimle yürümemi sağladın

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 223
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 256
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 488
  • بازدید ماه : 991
  • بازدید سال : 8,971
  • بازدید کلی : 87,276
  • کدهای اختصاصی