loading...
دانلود آهنگ کسری نادری زخم زبون
بازدید : 134 چهارشنبه 06 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ کسری نادری زخم زبون


دانلود آهنگ جدیدکسری نادری به نام زخم زبون
دانلود آهنگ جدید و زیبای کسری نادری به نام زخم زبون با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
کسری نادری به نام زخم زبون متن آهنگ
تکست آهنگ زخم زبون از کسری نادری
Download New Music By Kasra Naderi Called zakhme zaboon
Download New Song By Kasra Naderi - zakhme zaboon
With Text And Direct Links
Lyrics Music Kasra Naderi zakhme zaboon
متن آهنگ کسری نادری زخم زبون به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان زخم زبون و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Kasra Naderi Adında zakhme zaboon
Şarkı Sözleri zakhme zaboon itibaren Kasra Naderi
şarkı indir zakhme zaboon - Kasra Naderi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir zakhme zaboon - Kasra Naderi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید کسری نادری به نام زخم زبون با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید کسری نادری به نام زخم زبون با کیفیت 128

متن آهنگ جدید زخم زبون - کسری نادری

Yeni şarkı indir Kasra Naderi Adında zakhme zaboon

Şarkı Sözleri zakhme zaboon itibaren Kasra Naderi



زندون این خونه بدون تو
Bu evi sensiz hapse at
حال دل بدجور داغونه به جون تو
Şimdi kalbin senin için çok üzgün
این آدم مسیر بارونه ولگرده خیابونه بدون تو
Bu adam sensiz caddede gidiyor
آخ چقد زخم زبون خوردم برا تو
Peki senin için ne kadar izim vardı
روزی صد بار بگی مردم برا تو
İnsanlara günde yüz kere söyle
به هوات خرد شدم نشکنی
Aklını kırma
لال شدم نشنوی دیگه صدامو
Ben suskundum, artık Saddam yok
یادمه خاطراتو مو به مو من از دم
Saçımı kuyruğumdan hatırlıyorum
انقد فکر کردم بهت رد داده این مغزم
Bu beyni reddettiğini çok düşündüm
زیر و رو کردم شهرو و دنبالت میگردم دنبال یه ردم
Şehre karıştım ve seni arıyorum
تو زدی هر سازی رقصیدم به سازت
Beste yapmak için yaptığım her şarkıyı dans ettin
آخ دلم بد تنگه واسه چشای نازت
Ey tatlı göz için kötü kalbim
واسه من بیشتر از تو خاطره میسازه
Bana daha fazlasını hatırlatıyor
بعد تو تنها شد این دل دیوونه ام
O zaman tamamen yalnızsın.
من به تو وابسته ام اینو خوب میدونم
Sana bağlıyım
تو نباشی این شهر واسه من دلگیره
Benim için bu kasaba olma
تو غمت کوه روح منو میگیره
Dağın derinliklerinde, ruhum beni yakalar
باز نمه بارونه داغونه بد حالم
Hala kötü bir yağmur fırtınam var
توو جونی انگار یه آدم صد ساله ام
Yüz yaşındaymışım gibi görünüyorsun
تو بخواب آروم من با فکر تو بیدارم
Yavaş uyuyorsun düşüncenle uyanıyorum
دود میشن خاطراتمون مثل سیگارن
Anılarımız sigara gibidir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 271
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 329
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 444
  • بازدید ماه : 1,637
  • بازدید سال : 9,617
  • بازدید کلی : 87,922
  • کدهای اختصاصی