loading...
دانلود آهنگ حامد نیک صفت بازم ببخشمت
بازدید : 18 دوشنبه 01 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ حامد نیک صفت بازم ببخشمت


دانلود آهنگ جدیدحامد نیک صفت به نام بازم ببخشمت
دانلود آهنگ جدید و زیبای حامد نیک صفت به نام بازم ببخشمت با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
حامد نیک صفت به نام بازم ببخشمت متن آهنگ
تکست آهنگ بازم ببخشمت از حامد نیک صفت
Download New Music By Hamed Niksefat Called Bazam Bebakhshamet
Download New Song By Hamed Niksefat - Bazam Bebakhshamet
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hamed Niksefat Bazam Bebakhshamet
متن آهنگ حامد نیک صفت بازم ببخشمت به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان بازم ببخشمت و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Hamed Niksefat Adında Bazam Bebakhshamet
Şarkı Sözleri Bazam Bebakhshamet itibaren Hamed Niksefat
şarkı indir Bazam Bebakhshamet - Hamed Niksefat Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Bazam Bebakhshamet - Hamed Niksefat kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید حامد نیک صفت به نام بازم ببخشمت با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حامد نیک صفت به نام بازم ببخشمت با کیفیت 128

متن آهنگ جدید بازم ببخشمت - حامد نیک صفت

Yeni şarkı indir Hamed Niksefat Adında Bazam Bebakhshamet

Şarkı Sözleri Bazam Bebakhshamet itibaren Hamed Niksefat



خواستم فراموشت کنم خواستم که از یادم بری
Unutmak istedim, beni unutmanı istedim
نخواستم این رابطه رو گفتم الان باید بری
Bu ilişkiyi söylemek istemedim, şimdi gitmelisin
گفتم حتی اگه یه روز حس کنم نبودنتو
Bir gün hissetsem bile orada olmayacağımı söyledim
میزارم و میرم به هر جایی که نبینمتو
Seni görmediğim her yere gidiyorum
خواستم بازم ببخشمت اما تو راهی نذاشتی
Seni tekrar affetmek istedim ama bana izin vermedin
دروغ و اصرار واسه من کاش این عادتو کنار میزاشتی
Keşke yalan söylesen ve bu alışkanlığı bırakmakta ısrar etsen
ببین اگه برگردی من دیگه کاری ندارم با تو
Bak, geri gelirsen seninle bir ilgim yok
خلاصه از هر چی بگم باز کم بوده از تو
Kısacası, ne dersem senden daha az
گفتم که از دنیات میرم باور نکردی
Dünyadan ayrıldığımda sana inanmadım dedim
از چشم من افتادی خودتو ثابت نکردی
Görüş alanımdan düştün, kendini kanıtlamadın
گفتم بهت اگه یه روز حس کنم نبودنتو
Bir gün orada olmayacağımı söylemiştim
گفتم بهت حتی یه روز حس کنم نبودنتو
Sana bir gün gibi hissetmediğimi söyledim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 203
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 234
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 466
  • بازدید ماه : 969
  • بازدید سال : 8,949
  • بازدید کلی : 87,254
  • کدهای اختصاصی