loading...
دانلود آهنگ امیر احساس دلم
بازدید : 36 دوشنبه 08 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ امیر احساس دلم


دانلود آهنگ جدیدامیر احساس به نام دلم
دانلود آهنگ جدید و زیبای امیر احساس به نام دلم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
امیر احساس به نام دلم متن آهنگ
تکست آهنگ دلم از امیر احساس
Download New Music By Amir Ehsas Called Delam
Download New Song By Amir Ehsas - Delam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Amir Ehsas Delam
متن آهنگ امیر احساس دلم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دلم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Amir Ehsas Adında Delam
Şarkı Sözleri Delam itibaren Amir Ehsas
şarkı indir Delam - Amir Ehsas Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Delam - Amir Ehsas kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید امیر احساس به نام دلم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید امیر احساس به نام دلم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دلم - امیر احساس

Yeni şarkı indir Amir Ehsas Adında Delam

Şarkı Sözleri Delam itibaren Amir Ehsas



اینجوری نگام نکن دلم میگیره
Bana böyle bakma, kalbim kırıldı
دعا کردم ، بازم بارون بگیره
Yeniden yağmur yağması için dua ettim
میدونستی بدون تو میمیرم
Sensiz öleceğimi biliyordun
زل میزنم به عکساتو ، رویاتو میبینم
Fotoğrafına bakıyorum, rüyanı görüyorum
میدونم یه روز سراغمو میگیری
Bir gün bana geleceğini biliyorum
َاز درد غصه هات دق میکنی میمیری
Kederin acılarından ölüyorsun
میدونم یه روز میاد توام پریشون حالی
Biliyorum bir gün üzüleceksin
یادته میگفتم هی عجب چشایی داری
"Hey, bir zevkin var" dediğini hatırlıyorum.
دلم ، دلم ، دلم ، دلم آروم باش یکم
Kalbim, kalbim, kalbim, kalbim, önce sakin ol
اون نمیخوادش تورو ، فراموشش کن دلم
Seni istemiyor, unut onu, kalbim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 1,004
  • بازدید سال : 7,771
  • بازدید کلی : 86,076
  • کدهای اختصاصی