loading...
دانلود آهنگ علی طوفانی صدای بارون
بازدید : 14 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علی طوفانی صدای بارون


دانلود آهنگ جدیدعلی طوفانی به نام صدای بارون
دانلود آهنگ جدید و زیبای علی طوفانی به نام صدای بارون با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علی طوفانی به نام صدای بارون متن آهنگ
تکست آهنگ صدای بارون از علی طوفانی
Download New Music By Ali Toufani Called Seday Baroon
Download New Song By Ali Toufani - Seday Baroon
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Toufani Seday Baroon
متن آهنگ علی طوفانی صدای بارون به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان صدای بارون و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ali Toufani Adında Seday Baroon
Şarkı Sözleri Seday Baroon itibaren Ali Toufani
şarkı indir Seday Baroon - Ali Toufani Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Seday Baroon - Ali Toufani kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علی طوفانی به نام صدای بارون با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علی طوفانی به نام صدای بارون با کیفیت 128

متن آهنگ جدید صدای بارون - علی طوفانی

Yeni şarkı indir Ali Toufani Adında Seday Baroon

Şarkı Sözleri Seday Baroon itibaren Ali Toufani



چطور دلت اومد بری با کلی یادو خاطره
Her şeyi hatırlamaya nasıl geldin?
من موندمو خاطره هات تنها کنار پنجره
Hafızanı sadece pencereden hatırlıyorum
اسمت میاد تو خاطرم بارون که میباره هنوز
Benim adım aklıma geliyor, hala yağmur yağıyor
هر لحظه هردم با منی قلبم دوست داره هنوز
Her an benimle kalbimi hala seviyorum
بارون و تنهایی و من
Yağmur ve yalnızlık ve ben
حرف جدایی رو نزن
Ayrılık hakkında konuşma
بدون تو من میمیرم
Sensiz öleceğim
تو میری بدون من
Bensiz git
صدای بارون که میاد
Yağmur sesi geliyor
یه حسی تو دلم میاد
Kalbimde bir his var
اشکای روی گونه هام
Yanağımdaki gözyaşları
میگه فقط تورو میخواد
Sadece seni istediğini söylüyor
تو نیستی پیش من ولی خاطره هات به یادمه
Önümde değilsin, ama anılarını hatırlıyorum
دوست دارم دوست دارم
Sevmeyi severim
هرچی بگم بازم کمه
Ne dersem hala küçük
وقتی که بارون میزنه اسمت میاد به یاد من
Yağmur yağdığında hatırlıyorum
اما تو نیستی پیش من
Ama sen benim önümde değilsin
لعنت به این اتاق من
Bu odama lanet olsun

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 1,311
  • بازدید سال : 9,291
  • بازدید کلی : 87,596
  • کدهای اختصاصی