loading...
دانلود آهنگ مهران مرآتی دروغ
بازدید : 16 دوشنبه 01 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهران مرآتی دروغ


دانلود آهنگ جدیدمهران مرآتی به نام دروغ
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهران مرآتی به نام دروغ با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهران مرآتی به نام دروغ متن آهنگ
تکست آهنگ دروغ از مهران مرآتی
Download New Music By Mehran Merati Called Doroogh
Download New Song By Mehran Merati - Doroogh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehran Merati Doroogh
متن آهنگ مهران مرآتی دروغ به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دروغ و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mehran Merati Adında Doroogh
Şarkı Sözleri Doroogh itibaren Mehran Merati
şarkı indir Doroogh - Mehran Merati Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Doroogh - Mehran Merati kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهران مرآتی به نام دروغ با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهران مرآتی به نام دروغ با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دروغ - مهران مرآتی

Yeni şarkı indir Mehran Merati Adında Doroogh

Şarkı Sözleri Doroogh itibaren Mehran Merati



چه حالیه حال خودم بَدِ و بد میخورم
Nasıl kötü hissediyorum
ضربه از همون کسی که نباید بخورم
Aynı kişiden yememem gereken darbe
در و دیوار دلم پر غصه و غمه
Kapı ve kalbimin duvarı keder ve kederle dolu
شدم بازیچه ی دست تو و نیشخند همه
Elinde oyuncak oldum ve herkes güldü
یعنی دروغ بود تموم حرفات
Yani, bir yalandı
دروغ بود عشقو اون اشک چشمات
Gözlerinde bir yalan, aşk ve gözyaşı vardı
تو رو توو ذهنم من پاک کردم
Aklımda seni sildim
تو رو با یادت من خاک کردم
Seni hafızaya gömdüm
من بریدم از خودم تو بخند به حال من
Kendimi senden gülerken kestim
حقته بخند به این حال خنده داره من
Doğru gül, ama gülüyorum
هیشکی جز خودت منو اینجوری تنها نذاشت
Hiçbir şey ama beni böyle yalnız bıraktın
با تو بودن هیچی جز درس عبرتی نداشت
Seninle olmak bir dersten başka bir şey değildi
من از عاشقونه هامون واسه تو ترانه ساختم
Sevenlerimiz için bir şarkı yaptım
هر چی داشتمو نداشتم من واسه عشق تو باختم
Sahip olduğum her şeye sahip değildim, aşkın için kaybettim
من احساسی ساده دلمو به تو سپردم
Sana kalbimde basit bir his verdim
خاک عالم تو سر من گول اون حرفاتو خوردم
Kafamdaki dünya sözlerinden kandırıldım
دانلود آهنگ مهران مرآتی دروغ
İndir Mehran Merati Yalan

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 343
  • بازدید ماه : 1,536
  • بازدید سال : 9,516
  • بازدید کلی : 87,821
  • کدهای اختصاصی