loading...
دانلود آهنگ امید خسرو گل گلدون من
بازدید : 18 جمعه 05 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ امید خسرو گل گلدون من


دانلود آهنگ جدیدامید خسرو به نام گل گلدون من
دانلود آهنگ جدید و زیبای امید خسرو به نام گل گلدون من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
امید خسرو به نام گل گلدون من متن آهنگ
تکست آهنگ گل گلدون من از امید خسرو
Download New Music By Omid Khosro Called Gole Goldoon Man
Download New Song By Omid Khosro - Gole Goldoon Man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Omid Khosro Gole Goldoon Man
متن آهنگ امید خسرو گل گلدون من به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان گل گلدون من و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Omid Khosro Adında Gole Goldoon Man
Şarkı Sözleri Gole Goldoon Man itibaren Omid Khosro
şarkı indir Gole Goldoon Man - Omid Khosro Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Gole Goldoon Man - Omid Khosro kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید امید خسرو به نام گل گلدون من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید امید خسرو به نام گل گلدون من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید گل گلدون من - امید خسرو

Yeni şarkı indir Omid Khosro Adında Gole Goldoon Man

Şarkı Sözleri Gole Goldoon Man itibaren Omid Khosro



گل گلدون من شکسته در باغ تو بیا تا دلم نکرده فریاد
Altın çiçeğim bozuldu, bahçene gel ki ağlamam
گل شب بو دیگه شب بو نمیده کی گل شب بو رو از شاخه چیده
Gece çiçeği artık gece çiçeği gibi kokmuyor, gece çiçeği dalın kokuyor
گوشه ی آسمون پر رنگین کمون من مثل تاریکی تو مثل مهتاب
Komünümün renkli gökyüzü ay kadar karanlık
اگه باد از سر زلف تو نگذره من میرم گم میشم تو جنگل خواب
Rüzgar kafanızdan geçmezse, gidip uyku ormanında kaybolacağım
گل گلدون من ماه ایون من از تو تنها شدم چو ماهی از آب
Goldun çiçeği, tek ay benim, seninle yalnızım, sudan bir balık gibi
گل هر آرزو رفته از رنگو بو من شدم رودخونه دلم یه مرداب
Her dileğin çiçeği renkten renge gitti, kalbimde bir nehir, bataklık oldum
آسمون آبی میشه اما گل خورشید روشاخه های بید دلش میگیره
Gökyüzü maviye döner, ancak ayçiçeği söğütleri
غرق مهتابی میشه اما گل مهتاب از برکه های خواب بالا نمیره
Ay ışığında boğulur, ancak ay ışığı uyku havuzlarından yükselmez
تو که دست تکون میدی به ستاره جون میدی میشکفه گل گل باغ
El sıkıştığınızda, bahçe çiçeğinin çiçeğini açarsınız
وقتی چشماتم میاد دوستاره کم میاد میسوزه شقایق از داد
Gözlerim geldiğinde, arkadaşım nadiren gelir ve anemonu yakar

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 246
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 299
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 414
  • بازدید ماه : 1,607
  • بازدید سال : 9,587
  • بازدید کلی : 87,892
  • کدهای اختصاصی