loading...
دانلود آهنگ احسان کرد تب میکنم
بازدید : 17 یکشنبه 25 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ احسان کرد تب میکنم


دانلود آهنگ جدیداحسان کرد به نام تب میکنم
دانلود آهنگ جدید و زیبای احسان کرد به نام تب میکنم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
احسان کرد به نام تب میکنم متن آهنگ
تکست آهنگ تب میکنم از احسان کرد
Download New Music By Ehsan Kord Called tab mikonam
Download New Song By Ehsan Kord - tab mikonam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ehsan Kord tab mikonam
متن آهنگ احسان کرد تب میکنم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان تب میکنم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ehsan Kord Adında tab mikonam
Şarkı Sözleri tab mikonam itibaren Ehsan Kord
şarkı indir tab mikonam - Ehsan Kord Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir tab mikonam - Ehsan Kord kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید احسان کرد به نام تب میکنم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید احسان کرد به نام تب میکنم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید تب میکنم - احسان کرد

Yeni şarkı indir Ehsan Kord Adında tab mikonam

Şarkı Sözleri tab mikonam itibaren Ehsan Kord



تب میکنم هی صبر میکنم هی از کوچه رد شی
Ateş alıyorum ve sabırla bekliyorum
تو رو ببینمت شده یواشکی الهی مال من شی
Seni kararlı bir şekilde ilahi gördüm
طاقتم تاخته دل من باخته همه چیشو پیش چشمات
Kalbim atıyor, önündeki her şeyi kaybettim
کم آوردم من آره کم آوردم من جلو ناز و اداهات
Evet, anladım
عشقت داره از من دیوونه میسازه
Aşkın beni deli ediyor
نگاهای گذریت هم واسه من خاطره سازه
Geçen bakışın benim için bir anı
هرچی قشنگیه توو چشاته
Her şey gözlerinde güzel
هرجای بری دل دیوونه ی من پا به پاته
Gittiğiniz her yerde kalbim deliriyor
اصلا یه تار موتم نمیدم به تموم عالم
Ben hiç bir iplik kaçırmazdım
با تو ببین همیشه خوب حالم
Sana bak her zaman iyiyim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 206
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 245
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 360
  • بازدید ماه : 1,553
  • بازدید سال : 9,533
  • بازدید کلی : 87,838
  • کدهای اختصاصی