loading...
دانلود آهنگ محیار محی 080
بازدید : 21 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محیار محی 080


دانلود آهنگ جدیدمحیار محی به نام 080
دانلود آهنگ جدید و زیبای محیار محی به نام 080 با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محیار محی به نام 080 متن آهنگ
تکست آهنگ 080 از محیار محی
Download New Music By Mahyar Mohi Called 080
Download New Song By Mahyar Mohi - 080
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mahyar Mohi 080
متن آهنگ محیار محی 080 به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان 080 و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mahyar Mohi Adında 080
Şarkı Sözleri 080 itibaren Mahyar Mohi
şarkı indir 080 - Mahyar Mohi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir 080 - Mahyar Mohi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محیار محی به نام 080 با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محیار محی به نام 080 با کیفیت 128

متن آهنگ جدید 080 - محیار محی

Yeni şarkı indir Mahyar Mohi Adında 080

Şarkı Sözleri 080 itibaren Mahyar Mohi



بذار هرکی میخواد پشتمو هرچیزی بگه
Arkandaki herkes bir şey söylesin
من که عاشقت شدم دست خودم نیست که دیگه
Artık seni sevmiyorum
بهت فکر میکنم فکر تو آرامشمه
Bence zihnin sakin
عجیب دوست دارم دوست داشتنت کار منه
İşimi beğenir misin merak ediyorum
وقتی که تو پیشمی انگار توو دنیای دیگه ام
Sen öndeyken, sanki başka bir dünyadayım
تو با اون دلبری هات میدونی دلدار کیم
Kim için özür dilerim
میدونی پرت حواسم به تو آروم نمیشم
Seni sakinleştirmeyeceğim biliyorsun
دیوونه با هیچ کسی غیر تو من جور نمیشم
Deli, senden başka kimseye uymuyorum
دو دل نمیشم همیشه میگم
Her zaman iki kalp demem
تو بمون بمونی با من که خوبه حالم
Benimle kal, iyiyim
مطمعن باش فقط به تو علاقه دارم
Emin ol, sadece seninle ilgileniyorum
عجب چشایی چه خنده هایی
Ne kahkaha
یه حسی دادی بهم بهت خلاصه میگم
Sana kısa bir his veriyorum
دلم میخواد واسه تو و چشات بمیرم
Senin ve gözlerin için ölmek istiyorum
جونی امیدی اونی مه میپرستم
Johnny May için umuyordum
یه چند وقته توو خونه همش کنارت هستم
Bir süredir senin yanındayım
عشق یعنی تویی که میگی مراغبت کن
Aşk, meditasyon yapmak için söylediğiniz şeydir
عشق همه چی خوب شد بری مسافرت خوب
Aşk her şey yolunda, iyi bir yolculuğa çık

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 296
  • بازدید ماه : 1,489
  • بازدید سال : 9,469
  • بازدید کلی : 87,774
  • کدهای اختصاصی