loading...
دانلود آهنگ مصطفی نیکوصفت طرح لبخند
بازدید : 31 جمعه 12 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مصطفی نیکوصفت طرح لبخند


دانلود آهنگ جدیدمصطفی نیکوصفت به نام طرح لبخند
دانلود آهنگ جدید و زیبای مصطفی نیکوصفت به نام طرح لبخند با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مصطفی نیکوصفت به نام طرح لبخند متن آهنگ
تکست آهنگ طرح لبخند از مصطفی نیکوصفت
Download New Music By Mostafa Nikosefat Called Tarhe Labkhand
Download New Song By Mostafa Nikosefat - Tarhe Labkhand
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mostafa Nikosefat Tarhe Labkhand
متن آهنگ مصطفی نیکوصفت طرح لبخند به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان طرح لبخند و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mostafa Nikosefat Adında Tarhe Labkhand
Şarkı Sözleri Tarhe Labkhand itibaren Mostafa Nikosefat
şarkı indir Tarhe Labkhand - Mostafa Nikosefat Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Tarhe Labkhand - Mostafa Nikosefat kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مصطفی نیکوصفت به نام طرح لبخند با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مصطفی نیکوصفت به نام طرح لبخند با کیفیت 128

متن آهنگ جدید طرح لبخند - مصطفی نیکوصفت

Yeni şarkı indir Mostafa Nikosefat Adında Tarhe Labkhand

Şarkı Sözleri Tarhe Labkhand itibaren Mostafa Nikosefat



تو به من حس قشنگ
Beni güzel hissettiriyorsun
زندگی رو دادی
Hayat verdin
تو همون پرنده ای که
Sen aynı kuşsun
رو بوم من افتادی
Tuvalime düştün
تا همون نگاه اول من نگاتو دیدم
İlk bakışta Negato'yu gördüm
طرح لبخندتو روی دلم کشیدم
Gülüşünün tasarımını kalbime koydum
طرح لبخندتو روی دلم کشیدم
Gülüşünün tasarımını kalbime koydum
تا اومدی دوباره
Tekrar gelene kadar
شبام پر ستاره
Shabam yıldızlarla dolu
زمستونام بهاره
Kışım bahar
وقتی دل تو رو داره
Kalbin olduğunda
شبایی که تو خوابی
Uyuduğun gece
من پیشت بیدارم
Uyanıyorum
تا خواب گل می بینی
Uyuyana kadar çiçekleri görüyorsun
سر رو شونت بزارم
Başını sallayacağım
زمستونا کنار
Kış kenara
آتیش گرم شومینه
Şömine sıcak şömine
همون چشی که میره
Aynı şey gider
خواب تو رو ببینه
Hayalini gör
یه بوسه از لب تو برای اولین بار
İlk defa dudaklarından bir öpücük
تب تند نگاتو از روی دلم بردار
Sıcak ateşi kalbimden al
تا می شینی روبروم
Bana olabildiğince yüzleş
من آرامش میگیرم
Rahatlıyorum
هوامو از تو دارم
Seni özledim
نباشی من میمیرم
Değilse öleceğim
نباشی من میمیرم
Değilse öleceğim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 286
  • بازدید ماه : 789
  • بازدید سال : 8,769
  • بازدید کلی : 87,074
  • کدهای اختصاصی