loading...
دانلود آهنگ سالار زمان برگرد
بازدید : 196 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ سالار زمان برگرد


دانلود آهنگ جدیدسالار زمان به نام برگرد
دانلود آهنگ جدید و زیبای سالار زمان به نام برگرد با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سالار زمان به نام برگرد متن آهنگ
تکست آهنگ برگرد از سالار زمان
Download New Music By Salar Zaman Called Bargard
Download New Song By Salar Zaman - Bargard
With Text And Direct Links
Lyrics Music Salar Zaman Bargard
متن آهنگ سالار زمان برگرد به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان برگرد و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Salar Zaman Adında Bargard
Şarkı Sözleri Bargard itibaren Salar Zaman
şarkı indir Bargard - Salar Zaman Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Bargard - Salar Zaman kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید سالار زمان به نام برگرد با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سالار زمان به نام برگرد با کیفیت 128

متن آهنگ جدید برگرد - سالار زمان

Yeni şarkı indir Salar Zaman Adında Bargard

Şarkı Sözleri Bargard itibaren Salar Zaman



تو از من دور شدی اما هنوز توی خیالم هست
Benden uzaksın, ama hala düşünüyorum
که روزی مال من بودی ولی فکرت یه جا دیگست
O gün benimsin, ama düşüncelerin başka bir yerde
واسم سخته فراموشی واسم سخته ازت دور شم
Unutmak zor ve senden uzaklaşmak zor
بذار تنها باشم شاید با قرص های شب آروم شم
Yalnız kalmama izin ver, belki gece haplarıyla sakinleşirim
من از تو دورم بی تو عشقی ندارم
Ben senden uzaktayım, sensiz aşkım yok
نمیتونم دوم بیارم میمیرم
İkincisini getiremem, öleceğim
من با تو آرومم بیا برگرد پیشم داغونم
Seninle sakinim, geri gel, üzgünüm
نباشی من دلم میمگیره هوات از سرم نمیره
Endişelenme, ölmeyeceğim
بیا فرصت بدیم شاید دلامون باز باهم باشن
Şansını deneyelim, belki de kalplerimiz tekrar bir araya gelecek
نذار از هم دیگه دورشن ما حرفامون پر از رازن
Birbirimize mesafemizi koruyalım, sözlerimiz sırlarla dolu
بیا حرفی بزن با من نذار من حس کنم تنهام
Konuşalım, yalnız hissetmeme izin verme
بیا برگرد به این خونه بذار تموم بشه دردام
Hadi bu eve geri dönelim ve bitirelim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 441
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 601
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 716
  • بازدید ماه : 1,909
  • بازدید سال : 9,889
  • بازدید کلی : 88,194
  • کدهای اختصاصی