loading...
دانلود آهنگ فرهان سلیمیان هوادار
بازدید : 163 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ فرهان سلیمیان هوادار


دانلود آهنگ جدیدفرهان سلیمیان به نام هوادار
دانلود آهنگ جدید و زیبای فرهان سلیمیان به نام هوادار با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
فرهان سلیمیان به نام هوادار متن آهنگ
تکست آهنگ هوادار از فرهان سلیمیان
Download New Music By Farhan Salimian Called Havadar
Download New Song By Farhan Salimian - Havadar
With Text And Direct Links
Lyrics Music Farhan Salimian Havadar
متن آهنگ فرهان سلیمیان هوادار به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان هوادار و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Farhan Salimian Adında Havadar
Şarkı Sözleri Havadar itibaren Farhan Salimian
şarkı indir Havadar - Farhan Salimian Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Havadar - Farhan Salimian kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید فرهان سلیمیان به نام هوادار با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید فرهان سلیمیان به نام هوادار با کیفیت 128

متن آهنگ جدید هوادار - فرهان سلیمیان

Yeni şarkı indir Farhan Salimian Adında Havadar

Şarkı Sözleri Havadar itibaren Farhan Salimian



تو که میدونی چه داغون میشم وقتی عشقم تو دلت گم میشه
Kalbimdeki aşkım kaybolduğunda ne kadar üzgün olduğumu biliyorsun
وقتی از چشمای تو میخونم خواستنت حس ترنم میشه
Gözlerinden okuduğumda arzunu hissediyorum
این دروغه که من حالم بد نیست باورم شده که حالت خوبه
Kötü bir ruh halinde olmadığım bir yalan, bunun iyi bir durum olduğuna inanıyorum
فکر اینکه تو ازم رد میشی مثل پتگی به سرم میکوبه
Beni geçirdiğin düşüncesi bana çekiç gibi vuruyor
تو بگو مگه بهت بد کردم من به چشمای تو عادت کردم
Bana seni incittiğimi söylüyorsun, gözlerine alışkınım
هر دفعه چشات منو خارم کرد من به جاش بهت محبت کردم
Gözlerin beni her çizdiğinde seni sevdim Josh
توی این راهی که پا میذاری مقصد آخرشو میدونم
Bu şekilde, son varış noktasını biliyorum
لاقل یه راه برگشتی بذار تو بخوایی منتظرت میمونم
En azından bana bir yol ver ve seni bekleyeceğim
آخه کی مثل من عاشق توه مثل من خاطره میسازه برات
Oh, seni benim gibi seven, seni benim gibi hatırlıyor
تورو دوست داره و دوست داره تو من هوادار هوادار چشات
Seni seviyor ve seni seviyor, ben senin gözlerinin hayranıyım
اگه که بهت میگم بمون نرو نمیشه بگم که بی تفاوتم
Sana kalmanı söylersem kayıtsız olduğumu söyleyemem
نمیشه روی دلم پا بذارم واسه هیچی مگه عاشقت شدم
Sana aşık olmadıkça kalbime hiçbir şey için basamam

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 433
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 578
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 693
  • بازدید ماه : 1,886
  • بازدید سال : 9,866
  • بازدید کلی : 88,171
  • کدهای اختصاصی