loading...
دانلود آهنگ سعید شریعت ماه من
بازدید : 19 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ سعید شریعت ماه من


دانلود آهنگ جدید سعید شریعت ماه من
دانلود آهنگ جدید و زیبای سعید شریعت به نام ماه من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سعید شریعت به نام ماه من متن آهنگ
تکست آهنگ ماه من از سعید شریعت
Download New Music By Saeed Shariat Called mahe man
Download New Song By Saeed Shariat - mahe man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Saeed Shariat mahe man
متن آهنگ سعید شریعت ماه من به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان ماه من و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Saeed Shariat Adında mahe man
Şarkı Sözleri mahe man itibaren Saeed Shariat
şarkı indir mahe man - Saeed Shariat Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir mahe man - Saeed Shariat kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید سعید شریعت به نام ماه من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سعید شریعت به نام ماه من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید ماه من - سعید شریعت

Yeni şarkı indir Saeed Shariat Adında mahe man

Şarkı Sözleri mahe man itibaren Saeed Shariat



جا برای یک نفر دارد دلم آن هم تویی
Bir kişi için yer var
از تمام دار دنیا هر چه میخواهم تویی
Dünyanın her yerinden, ne istersen
این همه زیبایت را از کجا آوردی
Bütün bu güzelliği nereden aldın?
خوشبحالم که مرا دیووانه ی خود کرده ای
Beni deli ettiğine sevindim
ماه من تا آسمانت هستم از دستم نرو
Cennete gelene kadar beni özleme
ماه من من عاشق و دیووانت هستم نرو ماه من
Ayım, seni ve deliğini seviyorum, gitme, ayım
ماه من تنها دلیل خوبی دنیا تویی
Ayım, sen dünyanın tek iyi sebebisin
ماه من دلگریمی تمام این شبها تویی ماه من
Benim ayım bütün bu geceler bir teşviktir sen benim ayımsın
مزه آرامشم دست از سر من برندار
Beni hayal kırıklığına uğratma
نم نم بارون شو بر شانه های من ببار
Omuzlarıma yağmur yağmasına izin verme
دل بدست آوردن از تو کار آسانی نبود
Kalbini kazanmak kolay değildi
زندگی پیش از تو چیزی جز پریشانی نبود
Senden önceki hayat beladan başka bir şey değildi

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 379
  • بازدید ماه : 882
  • بازدید سال : 8,862
  • بازدید کلی : 87,167
  • کدهای اختصاصی