loading...
دانلود آهنگ مسیحا حیران
بازدید : 17 پنجشنبه 29 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ مسیحا حیران


دانلود آهنگ جدیدمسیحا به نام حیران
دانلود آهنگ جدید و زیبای مسیحا به نام حیران با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مسیحا به نام حیران متن آهنگ
تکست آهنگ حیران از مسیحا
Download New Music By Masiha Called Heyran
Download New Song By Masiha - Heyran
With Text And Direct Links
Lyrics Music Masiha Heyran
متن آهنگ مسیحا حیران به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان حیران و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Masiha Adında Heyran
Şarkı Sözleri Heyran itibaren Masiha
şarkı indir Heyran - Masiha Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Heyran - Masiha kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مسیحا به نام حیران با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مسیحا به نام حیران با کیفیت 128

متن آهنگ جدید حیران - مسیحا

Yeni şarkı indir Masiha Adında Heyran

Şarkı Sözleri Heyran itibaren Masiha



من به چشمان تو اسیرم بی تو ازاین خانه نمیرم
Bu evden ayrılmadan gözlerine tutsak değilim
من به دنیای تو وصلم آخر دل به تو بستم
Dünyanıza bağlıyım ve senin için bir kalbim var
ای تو خواهشم دلیل آرامشم
İyi bir sebebin olmasını istiyorum
ای تو جانم هر نفس همراه من
Ey ruhum benimle her ruhu
تو بشو یار من یار من
Sen benim sevgilim oldun
شیدایی عجب حال خوشی دارم
Vay canına, mani, mutluyum
دنیایی که تو باشی برام غم نمیماند
İçinde bulunduğun dünya beni üzmüyor
حیرانم اگر که ابریم تو ببارانم
Bulutta yağmur yağıp yağmayacağını merak ediyorum
ای دلیل دلخوشیم ای تمام زندگیم
Ey hayatım boyunca mutlu nedenim
بی تو من همچون اسیرم
Sensiz ben mahkum gibiyim
نذار که از حسرت عشقت بمیرم
Pişmanlığından ölmeme izin verme

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 464
  • بازدید ماه : 967
  • بازدید سال : 8,947
  • بازدید کلی : 87,252
  • کدهای اختصاصی