loading...
دانلود آهنگ علی کاپیتان آرش آرتو
بازدید : 17 دوشنبه 25 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علی کاپیتان آرش آرتو


دانلود آهنگ جدیدعلی کاپیتان به نام آرش آرتو
دانلود آهنگ جدید و زیبای علی کاپیتان به نام آرش آرتو با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علی کاپیتان به نام آرش آرتو متن آهنگ
تکست آهنگ آرش آرتو از علی کاپیتان
Download New Music By Ali Captain Called Arash R2
Download New Song By Ali Captain - Arash R2
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Captain Arash R2
متن آهنگ علی کاپیتان آرش آرتو به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان آرش آرتو و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ali Captain Adında Arash R2
Şarkı Sözleri Arash R2 itibaren Ali Captain
şarkı indir Arash R2 - Ali Captain Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Arash R2 - Ali Captain kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علی کاپیتان به نام آرش آرتو با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علی کاپیتان به نام آرش آرتو با کیفیت 128

متن آهنگ جدید آرش آرتو - علی کاپیتان

Yeni şarkı indir Ali Captain Adında Arash R2

Şarkı Sözleri Arash R2 itibaren Ali Captain



اینجا پُر از من پُر از من نیستمایی که تو نمیتونی باشی
Burada benimle dolu değilsin, benimle olamayacaksın
دلم پٌر دارم از همه گِله
Kalbim bütün sürülerle dolu
اونی رفته خُب بذا بره درد من درد تو دل سرد
O gitti, bu yüzden acım soğuk kalbinde olsun
یخ زده حرفی نی بِگه یرو خوبیم یرو دنده لج
Donmuş, hiçbir şey söyleme, biz iyiyiz, inatçıyız
یروزاییم بیخیال رد
Bugün kaygısız bir gün
بابا بِکِش بیرون بیخیال من
Baba, beni çek, endişelenme
من دیوونه میشم ، باز هیولا میشم
Deliriyorum, tekrar canavar olacağım
هر شب دَر میزنه سَر دَرد
Her gece kapıyı çalar
بگو بیخیال من شَن
Demek kaygısız olduğumu söyle
من از همه اینا خَستم
Bütün bunlardan bıktım
بارون میدونیم ما هردوتامون
Yağmur yağdığını biliyoruz
خسته از همه داغون
Herkesten bıktım
فراموش میکنم آروم آروم
Yavaşça unuttum
شبا خالیه جات فازم شمع تاریکی باز
Geceleri boş bir mum yanıyor
پشت فرمون پا رویه گاز اه چقد حال میده ها
Ayağın feromonunun arkasında ne kadar gaz veriyorsunuz?
تو بودی دردام نبود چجوری نبودتو بکنم قبول
Sen bende değildin, seni nasıl kabul edemedim
زیر این کمبد کبود فرشته ای مث تو نبود
Bu mavi çalının altında senin gibi melek yoktu
دیگه مهم نی حرف مردم
İnsanların söyledikleri artık önemli değil
مهم نی کی گفت بشین پشت فرمون
Ni Ki'nin feromonun arkasında oturması önemlidir
تا کی بگم بیخیال همچی
Umurumda olmadığımı ne kadar söyleyebilirim
انقدر گوشت گفتن تا از من زده شی
O kadar çok et söylüyorum ki bana vurdu
من از خیانت چشمم پره دیگه نمیخوام بگم قسمت شد
Artık gözlerimin ihaneti hakkında konuşmak istemiyorum
شبا تا صب بیدار فقط بم حال میده سیگار
Sadece geceleri uyanıyorum ve sigara içiyorum
من گِله دارم پُر اَشک‌ و بُغض گَلوم
Çok fazla şüphem ve nefretim var
من نمیسازم با کسی چون تو نیستی پلوم
Kimseyle dalga geçmiyorum çünkü sen değilsin
نه نمیتونم ببینم من یه لحظه تو رو با اون نه
Hayır, seni bir an için göremiyorum
من حسودم اره تو رو واسه خودم میخوامت تموم
Kıskancım, testereni kendim istiyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 1,042
  • بازدید سال : 7,809
  • بازدید کلی : 86,114
  • کدهای اختصاصی