loading...
دانلود آهنگ محسن عباسی دل حساس
بازدید : 17 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محسن عباسی دل حساس


دانلود آهنگ جدیدمحسن عباسی به نام دل حساس
دانلود آهنگ جدید و زیبای محسن عباسی به نام دل حساس با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محسن عباسی به نام دل حساس متن آهنگ
تکست آهنگ دل حساس از محسن عباسی
Download New Music By Mohsen Abbasi Called dele hasas
Download New Song By Mohsen Abbasi - dele hasas
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohsen Abbasi dele hasas
متن آهنگ محسن عباسی دل حساس به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دل حساس و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohsen Abbasi Adında dele hasas
Şarkı Sözleri dele hasas itibaren Mohsen Abbasi
şarkı indir dele hasas - Mohsen Abbasi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir dele hasas - Mohsen Abbasi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محسن عباسی به نام دل حساس با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محسن عباسی به نام دل حساس با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دل حساس - محسن عباسی

Yeni şarkı indir Mohsen Abbasi Adında dele hasas

Şarkı Sözleri dele hasas itibaren Mohsen Abbasi



نه به کسی نمیدم خاطره هاتو
Hayır, kimseye anılarını vermiyorum
من زندگی میکنم تنهایی با تو
Seninle yalnız yaşıyorum
تو کی بودی که شدی همه ی دنیام
Tüm dünya siz kimdiniz?
من بدون تو چقدر خسته و تنهام
Sensiz ne kadar yorgun ve yalnızım
حیف نمیدونی واست چه دیوونه ایم
Ne kadar çılgın olduğumuzu bilmediğin üzücü
من جایی نمیرم اگه حتی بگیم
Söylesem bile hiçbir yere gitmiyorum
من با تو میمونم من با تو میمیرم
Seninle kalacağım, seninle öleceğim
پرت میکنه همه چی از من حواستو
Her şeyi benden atar
من که همه چیمو میذارم واسه تو
Her şeyi sana bırakıyorum
چی آروم میکنه دل حساستو
Hassas kalbi ne yatıştırır
کی میتونه تو دلم بگیره جاتو
Kalbimi sana kim alabilir?
با کی تجربه کنم عاشقیاتو
Aşkını ne zaman deneyimleyebilirim?
نه باورم نمیشه بتونی بی من
Hayır, bensiz olabileceğine inanamıyorum
چون خاطره هامون تکراری نمیشن
Çünkü anılarımız tekrarlayıcı değil

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 1,001
  • بازدید سال : 7,768
  • بازدید کلی : 86,073
  • کدهای اختصاصی