loading...
دانلود آهنگ علی خدابنده خرابش میکنم
بازدید : 14 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علی خدابنده خرابش میکنم


دانلود آهنگ جدیدعلی خدابنده به نام خرابش میکنم
دانلود آهنگ جدید و زیبای علی خدابنده به نام خرابش میکنم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علی خدابنده به نام خرابش میکنم متن آهنگ
تکست آهنگ خرابش میکنم از علی خدابنده
Download New Music By Ali Khodabandeh Called Kharabesh Mikonam
Download New Song By Ali Khodabandeh - Kharabesh Mikonam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Khodabandeh Kharabesh Mikonam
متن آهنگ علی خدابنده خرابش میکنم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان خرابش میکنم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ali Khodabandeh Adında Kharabesh Mikonam
Şarkı Sözleri Kharabesh Mikonam itibaren Ali Khodabandeh
şarkı indir Kharabesh Mikonam - Ali Khodabandeh Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Kharabesh Mikonam - Ali Khodabandeh kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علی خدابنده به نام خرابش میکنم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علی خدابنده به نام خرابش میکنم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید خرابش میکنم - علی خدابنده

Yeni şarkı indir Ali Khodabandeh Adında Kharabesh Mikonam

Şarkı Sözleri Kharabesh Mikonam itibaren Ali Khodabandeh



هوا داره آروم آروم روشن
Hava yavaşça temizleniyor  
میشه شبم با تو صبح میشه
Seninle sabah olabilir
چشای من خیره به تو و
Gözlerim sana bakıyor ve  
دلبریاتو رو تو قفل شده
Caziben kilitli
یه کاری کردی در دلم به
Kalbimde bir şey yaptın  
جز تو رو همه بسته شه
Sen hariç hepsi
دست خودم نیست نمیتونم
Bu benim elim değil, yapamam  
اصن کسی بهت وابسته شه
Birisinin sana güvenmesine izin ver
تو که میکشی منو میبری
Beni öldürdüğünde beni öldürüyorsun  
دلمو زخم رو بالمو کی ببنده پس
Kalbimdeki yarayı ne zaman kapatacaksın?
بعد رفتنت اگه نباشی از
O zaman sen değilsen git  
ته دلش کی بخنده پس
O zaman kim yüreğine gülecek?
خودم خرابش میکنم سر
Kendim mahvetiyorum  
راه عشقمون هرچی سده
Yüzyılımız ne olursa olsun aşkımızın yolu
باید بهت ثابت کنم
Sana kanıtlamak zorundayım  
عشقم بهت بیش از حده
Ben seni çok seviyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 247
  • بازدید ماه : 750
  • بازدید سال : 8,730
  • بازدید کلی : 87,035
  • کدهای اختصاصی