loading...
دانلود آهنگ محمد عبداللهی گیسو پریشان
بازدید : 18 جمعه 05 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمد عبداللهی گیسو پریشان


دانلود آهنگ جدیدمحمد عبداللهی به نام گیسو پریشان
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمد عبداللهی به نام گیسو پریشان با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمد عبداللهی به نام گیسو پریشان متن آهنگ
تکست آهنگ گیسو پریشان از محمد عبداللهی
Download New Music By Mohammad Abdollahi Called Giso Parishan
Download New Song By Mohammad Abdollahi - Giso Parishan
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Abdollahi Giso Parishan
متن آهنگ محمد عبداللهی گیسو پریشان به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان گیسو پریشان و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohammad Abdollahi Adında Giso Parishan
Şarkı Sözleri Giso Parishan itibaren Mohammad Abdollahi
şarkı indir Giso Parishan - Mohammad Abdollahi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Giso Parishan - Mohammad Abdollahi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمد عبداللهی به نام گیسو پریشان با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد عبداللهی به نام گیسو پریشان با کیفیت 128

متن آهنگ جدید گیسو پریشان - محمد عبداللهی

Yeni şarkı indir Mohammad Abdollahi Adında Giso Parishan

Şarkı Sözleri Giso Parishan itibaren Mohammad Abdollahi



عشق تو یادگاری تو دلم مثل تو کجا پیدا کنم
Kalbinizde seninki gibi nerede sevgi bulabilirim?
یه نفس اگه دور از تو باشم نمیشه محاله زنده باشم
Senden uzakta bir nefesim varsa, hayatta olamam
ای گیسو پریشان من ماه تابان من
Ey sefil peruk, parlak ayım
خبر از حال من عاشقو شیدا نداری نداری
Beni tanımıyorsun
بی تو همه ایمان من گل بی خار من
Sensiz bütün inancım dikenli çiçeğim
نداری همه شب میل تو دارم تو نداری
Bütün gece beni istemiyorsun, bana sahip değilsin
ای جان من عشق جانان منی تو
Ey ruhum, ruhumun aşkı senindir
از عمق وجودم دلدار منی تو
Varlığımın derinliği beni rahatlatıyor
تا هستی نفس بند نمیفته توی چشمات
Olana kadar gözlerinde nefes alamazsın
آرام و قرار دل دیوانه ای ای یار
Sakin ol çılgın arkadaşım
در زلف پریشان تو من دنیا دیدم
Dünyayı senin sorunlu benliğinde gördüm
بعد از تو دگر لحظه ای خوشی ندیدم
Senden sonra mutlu bir an görmedim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 1,259
  • بازدید سال : 9,239
  • بازدید کلی : 87,544
  • کدهای اختصاصی