loading...
دانلود آهنگ ناصر زینعلی نفس
بازدید : 19 دوشنبه 26 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ ناصر زینعلی نفس


دانلود آهنگ جدیدناصر زینعلی به نام نفس
دانلود آهنگ جدید و زیبای ناصر زینعلی به نام نفس با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
ناصر زینعلی به نام نفس متن آهنگ
تکست آهنگ نفس از ناصر زینعلی
Download New Music By Naser Zeynali Called nafas
Download New Song By Naser Zeynali - nafas
With Text And Direct Links
Lyrics Music Naser Zeynali nafas
متن آهنگ ناصر زینعلی نفس به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان نفس و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Naser Zeynali Adında nafas
Şarkı Sözleri nafas itibaren Naser Zeynali
şarkı indir nafas - Naser Zeynali Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir nafas - Naser Zeynali kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام نفس با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام نفس با کیفیت 128

متن آهنگ جدید نفس - ناصر زینعلی

Yeni şarkı indir Naser Zeynali Adında nafas

Şarkı Sözleri nafas itibaren Naser Zeynali



منه دیوونه هوادرات میشم یارت میشم
Hayran olmak için deliyim
تو فقط آروم بگیر خودم پرستارت میشم
Bana sadece hemşire olarak bak
آره من رو راست اصلا بی تو نمیتونم گفتم که دیوونم
Evet deli olmadan sana doğru söyleyemem
کادوی دلخواهتو بهت بلد نیستم بدم
Sana en sevdiğin hediyeyi nasıl vereceğimi bilmiyorum
مثل تو دوست داشتنو تو حرف بلد نیستم بگم
Seni ne söyleyeceğimi bilmiyorum gibi seviyorum
اما رو راستم و قلبم کف دستم هست
Ama haklıyım ve kalbim avucumda
من تو ظاهر تلختم اما توو دلم برعکس
Görünüşte acıydım, ama kalbimde
نفس تو که نیستی این هوا خفس
Sen olmadığın nefesin
منو در بیار از این قفس دل من برا توئه و بس
Beni kalpten bu kafesten çıkar
من یه بچم مهربونیات بزرگم میکنه
Seni büyük bir bebek yapacağım
با تو راه رفتن منو توو چشم مردم میکنه
Seninle yürümek insanları görmemi sağlıyor
کاری کردی پیش تو احساس آرامش کنم
Beni rahat hissettirdin
واسه من افته ولی میخوام ازت خواهش کنم
Bana kalmış ama sana sormak istiyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 234
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 270
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 502
  • بازدید ماه : 1,005
  • بازدید سال : 8,985
  • بازدید کلی : 87,290
  • کدهای اختصاصی