loading...
دانلود آهنگ مجتبی شاه علی عاشق شدم رفت
بازدید : 15 جمعه 05 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مجتبی شاه علی عاشق شدم رفت


دانلود آهنگ جدیدمجتبی شاه علی به نام عاشق شدم رفت
دانلود آهنگ جدید و زیبای مجتبی شاه علی به نام عاشق شدم رفت با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مجتبی شاه علی به نام عاشق شدم رفت متن آهنگ
تکست آهنگ عاشق شدم رفت از مجتبی شاه علی
Download New Music By Mojtaba Shahali Called Ashegh Shodam Raft
Download New Song By Mojtaba Shahali - Ashegh Shodam Raft
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mojtaba Shahali Ashegh Shodam Raft
متن آهنگ مجتبی شاه علی عاشق شدم رفت به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان عاشق شدم رفت و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mojtaba Shahali Adında Ashegh Shodam Raft
Şarkı Sözleri Ashegh Shodam Raft itibaren Mojtaba Shahali
şarkı indir Ashegh Shodam Raft - Mojtaba Shahali Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Ashegh Shodam Raft - Mojtaba Shahali kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مجتبی شاه علی به نام عاشق شدم رفت با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مجتبی شاه علی به نام عاشق شدم رفت با کیفیت 128

متن آهنگ جدید عاشق شدم رفت - مجتبی شاه علی

Yeni şarkı indir Mojtaba Shahali Adında Ashegh Shodam Raft

Şarkı Sözleri Ashegh Shodam Raft itibaren Mojtaba Shahali



دلم عاشق اون چشمای زیبات شد
Kalbim o güzel gözlere aşık oldu
باتو حس دیونگی تو قلبم ایجاد شد
Beni deli ediyordu
همه چی فرق کرد از همون روز که تو پیدات شد
Her şey göründüğü günden farklıydı
دل دیونه ی من باتو چقدر شاد شد
Deli kalbim seninle ne kadar mutlu
عا‌شق شدم رفت ای دادو بیداد
Ben sana aşık oldum kardeşim
از خدا ممنونم که عشقتو به من داد
Bana aşkını verdiği için Tanrı'ya şükrediyorum
عاشق شدم رفت به دل میشینه حرفات
Aşık oldum ve yatağa gittim
میدونی که میمونه تا ابد تو قلب من جات
Sonsuza kadar kalbimde olduğunu biliyorsun
دیگه حال دلم بهتر از اینم مگه میشه
Bundan daha iyi hissediyorum
داره بارون نم نم میزنه آروم به شیشه
Camın üzerine yavaşça yağmur yağıyor
جز تو با کس دیگه دلم آروم نمیشه
Senden başka kimseyle dinlenemem
بمون کنار این دیونه عاشق همیشه
Sonsuza dek bu çılgın sevgiliye yakın dur
ای دادو بیداد دلم هوایی شده دستاتو میخواد
Ey Dadu, ellerinin havadar olmasını istiyorum
هرجای دنیا که بری با تو میاد
Dünyanın neresine giderseniz gidin, sizinle birlikte gelir
اومدنت به زندگیم تازگی داد
Omdent bana yeni bir hayat verdi

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 1,258
  • بازدید سال : 9,238
  • بازدید کلی : 87,543
  • کدهای اختصاصی