loading...
دانلود آهنگ رضا صادقی قاتل
بازدید : 14 جمعه 12 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ رضا صادقی قاتل


دانلود آهنگ جدیدرضا صادقی به نام قاتل
دانلود آهنگ جدید و زیبای رضا صادقی به نام قاتل با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
رضا صادقی به نام قاتل متن آهنگ
تکست آهنگ قاتل از رضا صادقی
Download New Music By Reza Sadeghi Called ghatel
Download New Song By Reza Sadeghi - ghatel
With Text And Direct Links
Lyrics Music Reza Sadeghi ghatel
متن آهنگ رضا صادقی قاتل به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان قاتل و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Reza Sadeghi Adında ghatel
Şarkı Sözleri ghatel itibaren Reza Sadeghi
şarkı indir ghatel - Reza Sadeghi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir ghatel - Reza Sadeghi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام قاتل با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام قاتل با کیفیت 128

متن آهنگ جدید قاتل - رضا صادقی

Yeni şarkı indir Reza Sadeghi Adında ghatel

Şarkı Sözleri ghatel itibaren Reza Sadeghi



من قاتل کسی شدم که جرم اون عشق بود
Suçu aşk olan birinin katili oldum
من قاتل کسی شدم که عشقو میفهمید
Aşkı anlayan birinin katili oldum
از تنها موندن از هر تنهایی میترسید
Yalnız kalmaktan korkuyorsun
من قاتل کسی شدم که عشقو باور کرد
Aşka inanan birinin katili oldum
تمام زندگیشو داد و تنها سهمش درد
Tüm hayatını ve tek acı payını verdi
دنیاشو رویاشو با سادگیش ویرون کرد
Sadeliği ile dünyasını mahvetti
من کشتم اون من صاف و ساده ی دل روشنه
Öldüm, açık ve basit, kalbim açık
اونی که دم از عشق میزنه اون که قلبمو خون کرد
Sevgiyi soluyan, kalbimi kanayan kişidir
من کشتم اون کسی که تنها سهمش
Tek payı olanı öldürdüm
دلواپسی از خودی و از هر کسی حال و روزش درد
Kendiniz ve herkesin ağrısı hakkında endişe
با هرکی خوبی کرد بدی دید از هرکی میرنجید خندید
Gördüğü herkese iyi davrandı ve ona zarar veren herkese güldü
بغضش تو شب دیدنی بود خواه یا ناخواه رفتنی بود
Nefret etmek isteseler de istemeseler de gece nefretleri
دستاش بی نمک بود و خالی دنیاش عروسکای پوشالی
Elleri tuzsuzdu ve boş dünyası boş bebeklerdi
من راحتش کردم از این درد دردی که رویاشو فلج کرد
Ona rüyasını felç eden acıdan kurtuldum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 197
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 227
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 459
  • بازدید ماه : 962
  • بازدید سال : 8,942
  • بازدید کلی : 87,247
  • کدهای اختصاصی