loading...
دانلود آهنگ صادق دری درد همیشگی
بازدید : 18 چهارشنبه 28 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ صادق دری درد همیشگی


دانلود آهنگ جدیدصادق دری به نام درد همیشگی
دانلود آهنگ جدید و زیبای صادق دری به نام درد همیشگی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
صادق دری به نام درد همیشگی متن آهنگ
تکست آهنگ درد همیشگی از صادق دری
Download New Music By Sadeq Dorri Called Darde Hamishegi
Download New Song By Sadeq Dorri - Darde Hamishegi
With Text And Direct Links
Lyrics Music Sadeq Dorri Darde Hamishegi
متن آهنگ صادق دری درد همیشگی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان درد همیشگی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Sadeq Dorri Adında Darde Hamishegi
Şarkı Sözleri Darde Hamishegi itibaren Sadeq Dorri
şarkı indir Darde Hamishegi - Sadeq Dorri Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Darde Hamishegi - Sadeq Dorri kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید صادق دری به نام درد همیشگی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید صادق دری به نام درد همیشگی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید درد همیشگی - صادق دری

Yeni şarkı indir Sadeq Dorri Adında Darde Hamishegi

Şarkı Sözleri Darde Hamishegi itibaren Sadeq Dorri



چی بخونم توی این روزای پردرد
Bu günlerde ne okunmalı
وقتیکه هنوز دلم لبریزه از درد
Hala acı çektiğimde
وقتیکه هنوز هم خنده ندارم
Hala gülmüyorken
منی که هرروز بیشتر غصه دارم
Her gün en çok üzüldüğüm
چی بخونم توی این روزای دلگیر
Bu üzücü günlerde ne okunmalı
حالا که دیگه شدم از زندگی سیر
Şimdi hayatım doluydu
منم اینجا مثل تو یه دل شکسته
Burada senin gibi kırık bir kalbim var  
چی بخونم من بااین صدای خسته
Ne okumak bu sesle bıktım
از چی بخونم وقتی درد من تموم نمیشه
Acım bitmediğinde ne okunmalı
از چی بخونم وقتی میدونم هستش همیشه
Her zaman bildiğimde ne okunur?
از چی بخونم شاید که دلم آروم بگیره
Beni üzen ne okuyabilirim
کاشکی که دیگه دردای دلم پایون بگیره
Kalbimi acıtan kiremit
نه شبی هست نه روزی افتاده دل به چه روزی
Gece yok, gün yok, hangi gün
تو هم میدونم عزیزم داری مثل من میسوزی
Biliyorsun bebeğim, benim gibi yanıyorsun
اینهمه دل بیقراره بگو باز طاقت بیاره
Kalbine tekrar çok söyle
من و تو باز بی زندگی با این درد همیشگی
Sen ve ben hala bu sürekli acıyla yaşıyoruz

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 1,026
  • بازدید سال : 7,793
  • بازدید کلی : 86,098
  • کدهای اختصاصی