loading...
دانلود آهنگ دانش چه خطایی کردم
بازدید : 15 شنبه 06 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ دانش چه خطایی کردم


دانلود آهنگ جدیددانش به نام چه خطایی کردم
دانلود آهنگ جدید و زیبای دانش به نام چه خطایی کردم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
دانش به نام چه خطایی کردم متن آهنگ
تکست آهنگ چه خطایی کردم از دانش
Download New Music By Danesh Called Che Khatayi Kardam
Download New Song By Danesh - Che Khatayi Kardam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Danesh Che Khatayi Kardam
متن آهنگ دانش چه خطایی کردم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان چه خطایی کردم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Danesh Adında Che Khatayi Kardam
Şarkı Sözleri Che Khatayi Kardam itibaren Danesh
şarkı indir Che Khatayi Kardam - Danesh Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Che Khatayi Kardam - Danesh kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید دانش به نام چه خطایی کردم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید دانش به نام چه خطایی کردم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید چه خطایی کردم - دانش

Yeni şarkı indir Danesh Adında Che Khatayi Kardam

Şarkı Sözleri Che Khatayi Kardam itibaren Danesh



اگه یه ذره حواست جمع بود حالو روزم این نمیشد قطعا
Biraz dikkatim olsaydı, bugün kesinlikle böyle olmazdı
من میرم همه چی یادت بره خیلی وقته که دلت نیست با من
Beni sevmediğin zaman her şeyi uzun süre hatırlayacağım
چشماتو باید فراموش کنم که به عصر زندگیم برگردم
Hayatımın yaşına geri dönmek için gözlerini unutmalıyım
این همه سال پای تو وایسادم این همه سال چه خطایی کردم
Bunca yıl neyi yanlış yaptım?
تورو دیگه از خودم میگیرم انقدره که ازخودم هم دوشم
Seni kendimden o kadar alıyorum ki kendimden kaçıyorum
بعد تو قسمت من تنهاییه بعد تو باید کمی ممموع شم
O zaman benim tarafımda yalnızsın, o zaman biraz farklı olmalısın
من تا امروز به خودم بد کردم تنم از سادگیام میلرزه
Bu güne kendim için kötü hissediyorum
دور قلبم هیچ حصاری نزدم نتیجش این علف های هرزه
Bu yabani otların bir sonucu olarak kalbimin etrafına bir çit inşa etmedim
نمیخوام به هیشکی دیگه فکر کنم بی تو قید همه دنیا رو زدم
Başka bir şey düşünmek istemiyorum
شروع تازه واسم جا نداره من واسه تنهایی دنیا اومدم
Yeni bir başlangıcım yok, yalnızlık için doğdum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 970
  • بازدید سال : 7,737
  • بازدید کلی : 86,042
  • کدهای اختصاصی