loading...
دانلود آهنگ حسین رنجبر رویا
بازدید : 18 دوشنبه 08 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ حسین رنجبر رویا


دانلود آهنگ جدیدحسین رنجبر به نام رویا
دانلود آهنگ جدید و زیبای حسین رنجبر به نام رویا با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
حسین رنجبر به نام رویا متن آهنگ
تکست آهنگ رویا از حسین رنجبر
Download New Music By Hossein Ranjbar Called Roya
Download New Song By Hossein Ranjbar - Roya
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hossein Ranjbar Roya
متن آهنگ حسین رنجبر رویا به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان رویا و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Hossein Ranjbar Adında Roya
Şarkı Sözleri Roya itibaren Hossein Ranjbar
şarkı indir Roya - Hossein Ranjbar Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Roya - Hossein Ranjbar kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید حسین رنجبر به نام رویا با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حسین رنجبر به نام رویا با کیفیت 128

متن آهنگ جدید رویا - حسین رنجبر

Yeni şarkı indir Hossein Ranjbar Adında Roya

Şarkı Sözleri Roya itibaren Hossein Ranjbar



تو رویا و خیالم به عشقمون میبالم
Hayallerim ve fantezilerimde aşkımızla gurur duyuyorum
بهت که فکر میکنم عالیه حس و حالم
Bence harika hissediyorum
وقتی کنارمی دل رو از تو سینه می بری
Yanınızda olduğunuzda, kalbinizi sizden alıyorsunuz
پیشم که باشی غم هامو به جونت میخری
Önümdeyseniz, üzüntümüzü sizin için satın alacaksınız
من مثل فرهاد تو مثل شیرین
Farhad kadar tatlıyım
بامن بمون نرو ای یار دیرین
Benimle kalma eski dostum
من کوه قلبتو با جونم میکنم
Kalbimin dağını ruhumla yaparım
انگارکه تیشه رو به آهن میزنم
Ütüye balta koymak gibi
بی خیال هرغمی خوبه که اینحا با منی
Endişelenme, benim için sorun değil
باشی روی زخم دلم حکم دوا و مرحمی
Bir çare ve merhamet olarak kalbimin yaralarında ol
وقتی نگاهت میکنم از من رو بر نگردونی
Sana baktığımda bana bakma
بازم مثل گذشته ها بند دلم رو نشکونی
Yine, geçmişte olduğu gibi kalbimi kırma
کار دلو به کجا کشوندی رفتی
Nereye işe gittin?
دوری تو تحمل میکنم به سختی
Mesafeni zorlukla dayanamıyorum
عذاب این ثانیه ها چه سخته
Bu saniyeler acı çekmek ne kadar zor
خنده هات هنوز از یاد من نرفته
Kahkahalarını henüz unutmadım
واسه دیدنت لحظه شماری میکنم
Seni görmek için anları sayıyorum
درو دیوارارو نقره کاری میکنم
Duvarlarda gümüş yapıyorum
برگرد بیا گذشته ها رو پاک کنیم
Geri dön, geçmişi silelim
دلامونو باهمدیگه بی حساب کنیم
Kalplerimizi birlikte sayalım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 226
  • بازدید ماه : 1,153
  • بازدید سال : 7,920
  • بازدید کلی : 86,225
  • کدهای اختصاصی