loading...
دانلود آهنگ محسن دوستی دلبر بی معرفت
بازدید : 123 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ محسن دوستی دلبر بی معرفت


دانلود آهنگ جدیدمحسن دوستی به نام دلبر بی معرفت
دانلود آهنگ جدید و زیبای محسن دوستی به نام دلبر بی معرفت با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محسن دوستی به نام دلبر بی معرفت متن آهنگ
تکست آهنگ دلبر بی معرفت از محسن دوستی
Download New Music By Mohsen Doosti Called delbare bimarefat
Download New Song By Mohsen Doosti - delbare bimarefat
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohsen Doosti delbare bimarefat
متن آهنگ محسن دوستی دلبر بی معرفت به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دلبر بی معرفت و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohsen Doosti Adında delbare bimarefat
Şarkı Sözleri delbare bimarefat itibaren Mohsen Doosti
şarkı indir delbare bimarefat - Mohsen Doosti Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir delbare bimarefat - Mohsen Doosti kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محسن دوستی به نام دلبر بی معرفت با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محسن دوستی به نام دلبر بی معرفت با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دلبر بی معرفت - محسن دوستی

Yeni şarkı indir Mohsen Doosti Adında delbare bimarefat

Şarkı Sözleri delbare bimarefat itibaren Mohsen Doosti



عاشق که شدم غمت به دل نشست
Üzüntüye aşık oldum
چشمای خوشگلت شمشیرو از رو بست
Güzel sarışın gözlü kılıcın
هیچ وقت فرصت ندادی ثابت کنم عشقی که دارم
Asla sahip olduğum aşkı kanıtlama şansın olmadı
تو ندیدی که چقدر واسه دل تو بیقرارم
Kalbin için ne kadar dinlenme olduğunu görmedin
دردهات با من رفیقو رویات دورن از دستام
Benimle acı, Yoldaş Düşlerimi ellerimden
هرچقدر بد باشی بازم من تورو بیشتر میخوام
Ne kadar kötü olursan ol, seni hala daha çok istiyorum
تنهایی حالم بده بیتو دلم یخ زده
Beni rahat bırak
تو نیستی این خونه من بی تو شده غمکده
Üzgün ​​olmadan bu benim evim değilsin
دلبر بی معرفت خیری ندیدم ازت
İyi huylu bir tatlım görmedim
از وقتی عاشق شدم جنگیدی با من فقط
Benimle sadece kavga ettin çünkü aşık oldum
من برات چی کم گذاشتم مگه من دوست نداشتم
Senden hoşlanmadım seni hayal kırıklığına uğratmadım
دیگه چی میخوای از آدم، این همه عشقو ندیدی
Adam'dan daha ne istiyorsun, çok fazla aşk görmedin
تو چرا پا پس کشیدی من که واست جونمو دادم
Sana verdiğim için neden geri adım attın

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 1,000
  • بازدید سال : 7,767
  • بازدید کلی : 86,072
  • کدهای اختصاصی