loading...
دانلود آهنگ رامین پرستش شیدا
بازدید : 88 سه شنبه 09 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ رامین پرستش شیدا


دانلود آهنگ جدیدرامین پرستش به نام شیدا
دانلود آهنگ جدید و زیبای رامین پرستش به نام شیدا با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
رامین پرستش به نام شیدا متن آهنگ
تکست آهنگ شیدا از رامین پرستش
Download New Music By Ramin Parastesh Called Sheyda
Download New Song By Ramin Parastesh - Sheyda
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ramin Parastesh Sheyda
متن آهنگ رامین پرستش شیدا به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان شیدا و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ramin Parastesh Adında Sheyda
Şarkı Sözleri Sheyda itibaren Ramin Parastesh
şarkı indir Sheyda - Ramin Parastesh Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Sheyda - Ramin Parastesh kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید رامین پرستش به نام شیدا با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رامین پرستش به نام شیدا با کیفیت 128

متن آهنگ جدید شیدا - رامین پرستش

Yeni şarkı indir Ramin Parastesh Adında Sheyda

Şarkı Sözleri Sheyda itibaren Ramin Parastesh



دونه دونه میریزه بارون میاد هی باد اون چشمات منو
Yağmur yağıyor ve yağmur yağıyor ve yağmur yağıyor
تو بمون کنار من هیچوقتم از پیشم نرو
Benimle kal, asla önümde gitme
بیا آروم بشه ضربان این قلب اما قلبمو
Bu kalp atışının yavaşlamasına izin ver, ama kalbim
ای وای دل منو کرد شیدا شیدا از کجا شده پیدا پیدا
Vay canına, kalbim beni Sheida'yı bulmak istedi
جون من براش میمونم به پاش ای وای
Jon, onunla kalıyorum
کی مثل من میمیره برات تو جون بخواه اونم فدات
Benim gibi öldüğünde, onun fedakarlığı olmanı istiyor
کی اشکاتو پای میکنه درداتو آروم میکنه
Gözyaşı döktüğünde, acını dindirir
کی مثل من میمیره برات درد میکشه هر شب به جات
Benim gibi öldüğünde seni her gece incitir
بی منت و بی خواست من هرجا بری هستم باهات
Nereye gidersen git ben seninle
ببین عشقم ببین جونم بدون تو نمیتونم
Bak, aşkım, bak, sensiz yaşayamam
بری غمگین میشه حالم فقط من تورو دوست دارم
Üzgünüm, sadece seni seviyorum
همین بسه تورو دارم
Bu senin için yeterli

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 252
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 294
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 526
  • بازدید ماه : 1,029
  • بازدید سال : 9,009
  • بازدید کلی : 87,314
  • کدهای اختصاصی