loading...
دانلود آهنگ مصطفی جهانداری لذت بندگی
بازدید : 16 سه شنبه 09 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مصطفی جهانداری لذت بندگی


دانلود آهنگ جدیدمصطفی جهانداری به نام لذت بندگی
دانلود آهنگ جدید و زیبای مصطفی جهانداری به نام لذت بندگی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مصطفی جهانداری به نام لذت بندگی متن آهنگ
تکست آهنگ لذت بندگی از مصطفی جهانداری
Download New Music By Mostafa Jahandari Called lezate bandegi
Download New Song By Mostafa Jahandari - lezate bandegi
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mostafa Jahandari lezate bandegi
متن آهنگ مصطفی جهانداری لذت بندگی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان لذت بندگی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mostafa Jahandari Adında lezate bandegi
Şarkı Sözleri lezate bandegi itibaren Mostafa Jahandari
şarkı indir lezate bandegi - Mostafa Jahandari Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir lezate bandegi - Mostafa Jahandari kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مصطفی جهانداری به نام لذت بندگی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مصطفی جهانداری به نام لذت بندگی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید لذت بندگی - مصطفی جهانداری

Yeni şarkı indir Mostafa Jahandari Adında lezate bandegi

Şarkı Sözleri lezate bandegi itibaren Mostafa Jahandari



حس میکنم تازه به دنیا اومدم
Yeni doğmuş gibi hissediyorum
حس میکنم که با گذشتم فرق دارم
Farklı olduğumu hissediyorum
اونقدر تاثیر تو روم زیاده که
Roma'da çok fazla etki
روی تموم بدیام پا میزارم
Dört ayak üzerinde yürürüm
اخه دیگه لوح دل من تار نیست
Oh, kalbim artık bulanık değil
هیچی واسم قشنگ تر از احساس
Hiçbir şey hissetmekten daha güzel değildir
پاک و زلال موقع افطار نیست
İftar zamanında net değil
سی روزه وقتی چشمامو وا میکنم
Gözlerimi kapattığımda otuz gün
زمزمه میکنم دعای سحرو
Sabah namazını fısıldarım
دستام رو به آسمون سمت توئه
Ellerim gökyüzüne doğru sana doğru
دوست دارم این عبادت مختصرو
Bu kısa ibadeti istiyorum
خم میشمو رو به تو سجده میکنم
Sana boyun eğiyorum ve sana secde ediyorum
دارم لذت بندگی رو میفهمم
Kölelik zevkini anlıyorum
ممنون که عیدیمو بهم دادی خدا
Bize bayram verdiğin için teşekkür ederim
با تو معنی زندگی رو میفهمم
Seninle hayatın anlamını anlıyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 374
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 479
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 594
  • بازدید ماه : 1,787
  • بازدید سال : 9,767
  • بازدید کلی : 88,072
  • کدهای اختصاصی