loading...
دانلود آهنگ مجتبی شاه علی دلم برات تنگ میشه
بازدید : 16 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مجتبی شاه علی دلم برات تنگ میشه


دانلود آهنگ جدیدمجتبی شاه علی به نام دلم برات تنگ میشه
دانلود آهنگ جدید و زیبای مجتبی شاه علی به نام دلم برات تنگ میشه با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مجتبی شاه علی به نام دلم برات تنگ میشه متن آهنگ
تکست آهنگ دلم برات تنگ میشه از مجتبی شاه علی
Download New Music By Mojtaba Shah Ali Called Delam Barat Tang Mishe
Download New Song By Mojtaba Shah Ali - Delam Barat Tang Mishe
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mojtaba Shah Ali Delam Barat Tang Mishe
متن آهنگ مجتبی شاه علی دلم برات تنگ میشه به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دلم برات تنگ میشه و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mojtaba Shah Ali Adında Delam Barat Tang Mishe
Şarkı Sözleri Delam Barat Tang Mishe itibaren Mojtaba Shah Ali
şarkı indir Delam Barat Tang Mishe - Mojtaba Shah Ali Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Delam Barat Tang Mishe - Mojtaba Shah Ali kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مجتبی شاه علی به نام دلم برات تنگ میشه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مجتبی شاه علی به نام دلم برات تنگ میشه با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دلم برات تنگ میشه - مجتبی شاه علی

Yeni şarkı indir Mojtaba Shah Ali Adında Delam Barat Tang Mishe

Şarkı Sözleri Delam Barat Tang Mishe itibaren Mojtaba Shah Ali



وقتی که تو هنوزم برای من همونی
Hala benim için aynısın
دروغه که تو چیزی از حال من ندونی
Benim hakkımda hiçbir şey bilmediğin bir yalan
چطور ته دلم رو خالی کنم که رفتی
Kaldığınız kalbimi nasıl boşaltabilirim?
بی رحمیه به قلبم حالی کنم که رفتی
Gittiğinde kalbime acımasız olacağım
آدم به خاطراتش سر میزنه همیشه
Kişi her zaman anılarını hatırlar
میدونم که یه روزی دلت برام تنگ میشه
Bir gün beni özleyeceğini biliyorum
یه روز یه جایی قلبت دنبال من میگرده
Bir gün, kalbimin bir yerinde, beni arıyor
شاید یه روزِ دلگیر که دستات سرده سرده
Belki ellerin soğukken üzücü bir gün
حتما یه چیزی بوده حتما یه حسی داری
Bir şey olmalı, bir his olmalı
محاله باقی عمر منو تنها بزاری
Hayatımın geri kalanında beni yalnız bırakma

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 843
  • بازدید ماه : 2,036
  • بازدید سال : 10,016
  • بازدید کلی : 88,321
  • کدهای اختصاصی