loading...
دانلود آهنگ حمید سمندرپور تقدیر
بازدید : 19 سه شنبه 09 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ حمید سمندرپور تقدیر


دانلود آهنگ جدیدحمید سمندرپور به نام تقدیر
دانلود آهنگ جدید و زیبای حمید سمندرپور به نام تقدیر با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
حمید سمندرپور به نام تقدیر متن آهنگ
تکست آهنگ تقدیر از حمید سمندرپور
Download New Music By Hamid Samandarpour Called Taghdir
Download New Song By Hamid Samandarpour - Taghdir
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hamid Samandarpour Taghdir
متن آهنگ حمید سمندرپور تقدیر به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان تقدیر و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Hamid Samandarpour Adında Taghdir
Şarkı Sözleri Taghdir itibaren Hamid Samandarpour
şarkı indir Taghdir - Hamid Samandarpour Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Taghdir - Hamid Samandarpour kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید حمید سمندرپور به نام تقدیر با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حمید سمندرپور به نام تقدیر با کیفیت 128

متن آهنگ جدید تقدیر - حمید سمندرپور

Yeni şarkı indir Hamid Samandarpour Adında Taghdir

Şarkı Sözleri Taghdir itibaren Hamid Samandarpour



غرق یه خوابم
Bir rüyada boğuluyorum   
با خاطراتم
Hatıralarımla
دستت تو دستم
Senin elim benim elimde
Your hand is in my hand  
Senin elim benim elimde   
پیشت نشستم
Önde oturdum
یه حس خوب و
İyi bir his ve
A good feeling and 
İyi bir his ve    
آرامشی خاص
Özel huzur
کابوس شب هام
Kabusum
My nightmare  
Kabusum   
با مرگ احساس
Ölüm hissetmek
رفتی و عشقت
Sen gittin ve senin aşkın
You're gone and your love  
Sen gittin ve senin aşkın   
جا مونده پیشم
Ayrıldım
وای از نبودت
Vay sana
Woe to you 
Vay sana    
آروم نمیشم
Sakinleşemem
من خو گرفتم
Alıştım
I got used to it 
Alıştım   
با این سکوتم
Bu sessizlikle
دریا تو بودی
Sen denizdin
You were the sea   
Sen denizdin    
غرق تو بودم
Senden çok etkilendim
لعنت به تقدیر
Kahretsin kader
Damn destiny  
Kahretsin kader   
با من چه ها کرد
Bana ne yaptı?
دستای مارو
Ellerimiz
Our hands 
Ellerimiz  
از هم جدا کرد
Ayrılmış
بغضم گرفته
Sıkıldım
I'm bored  
Sıkıldım   
حالم خرابه
Üzgünüm
این روزگارم
Bugünlerde
These days 
Bugünlerde  
غرق عذابه
Eziyetle boğulmuş
دیگه از این عشق
Başka bir aşk
Another love  
Başka bir aşk    
چیزی نمونده
Hiçbir şey kalmadı
چیزی به جز من
Benden başka bir şey yok
Nothing but me  
Benden başka bir şey yok    
باقی نمونده
Kalır
بی خوابیامو
Hayır Khvabyamv
Insomnia  
uykusuzluk   
این حس و حالم
Bu benim hislerim
پرسه زدم باز
Dolaştım   
توی خیالم
Aklımda
یه حس مبهم
Belirsiz bir his
A vague feeling   
Belirsiz bir his    
آرامشی تلخ
Acı barış
لبخند بی روح
Ruhsuz bir gülümseme
A soulless smile  
Ruhsuz bir gülümseme   
یه خواهشی تلخ
Acı bir istek
یه راه دور و
Bir mesafe ve
A distance and  
Bir mesafe ve   
پاهای خستم
Yorgunum
رو آرزوهام
Keşke
چشامو بستم
Gözlerimi kapattım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 1,254
  • بازدید سال : 9,234
  • بازدید کلی : 87,539
  • کدهای اختصاصی