loading...
دانلود آهنگ محمد کمالی ترسیدم بری
بازدید : 17 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمد کمالی ترسیدم بری


دانلود آهنگ جدیدمحمد کمالی به نام ترسیدم بری
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمد کمالی به نام ترسیدم بری با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمد کمالی به نام ترسیدم بری متن آهنگ
تکست آهنگ ترسیدم بری از محمد کمالی
Download New Music By Mohammad Kamali Called Tarsidam Beri
Download New Song By Mohammad Kamali - Tarsidam Beri
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Kamali Tarsidam Beri
متن آهنگ محمد کمالی ترسیدم بری به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان ترسیدم بری و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohammad Kamali Adında Tarsidam Beri
Şarkı Sözleri Tarsidam Beri itibaren Mohammad Kamali
şarkı indir Tarsidam Beri - Mohammad Kamali Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Tarsidam Beri - Mohammad Kamali kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمد کمالی به نام ترسیدم بری با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد کمالی به نام ترسیدم بری با کیفیت 128

متن آهنگ جدید ترسیدم بری - محمد کمالی

Yeni şarkı indir Mohammad Kamali Adında Tarsidam Beri

Şarkı Sözleri Tarsidam Beri itibaren Mohammad Kamali



ترسیدم بگی نه ترسیدم بری
Hayır demekten korktum, gitmekten korkuyordum
ترسیدم نپرسیدم این سوال معما شد
Korktum, sormadım, bu soru bir bilmece haline geldi
هی بهت اسرار کردم بهت گفتم نرو
Hey, sana sırlar söyledim, gitmemeni söyledim
هی بهم گفتی نمیشه نمیخوامت تورو
Hey, bana yapamayacağını söyledin, seni istemiyorum
هی بهت گفتم بمون تا بگی جایی نمیرم
Hey, kalmanı ve bana hiçbir yere gitmediğimi söylemiştim
هی بهم گفتی که دیرِ تا جلو راتو نگیرم
Hey, geç kalmamamı söyledin
شاید نتونستی نشد آره میدونم
Belki yapamazsın, evet, biliyorum
بیچاره من تا آخرش دیوونه می مونم
Zavallı şey, sonuna kadar deliriyorum
آره من دیوونم چون عاشقت می مونم
Evet, deliyim çünkü seni seviyorum
رفتی و من موندم تنهایی توی خونم
Sen gittin ve ben kanımda yalnız kaldım
رفتی و ندیدی چی به سرم اومد
Sen gittin ve bana ne olduğunu görmedin
کاشکی میفهمیدی دوست دارم دیوونم
Keşke delirmek istediğimi anlasaydın
کوچه ها خیابونا تموم این شهر شاهدن
Sokaklar şehrin her yerinde
اونقدر قدم زدم به یاد تو من عمرِ من
Şimdiye kadar senin anısına yürüdüm, hayatım
من به یاد تو زیر بارون با یه چتر خیس
Yağmur altında ıslak bir şemsiye ile seni hatırlıyorum
قدم زدم با تو زیر بارون شده آرزوم
Seninle yağmurun altında yürüdüm, keşke
آرزوهام که توو مسیر باد رفت و
Keşke rüzgarda olsaydın
حالا من موندم و یه کِشتیِ بی بادبون
Şimdi insansız bir gemiyle kaldım
یه کِشتیِ بی بادبون یه سرگردونه
Sokaktaki bir gemi dolaşıyor
باد اونو میبره شاید دیگه برنگردونه
Rüzgar esiyor, belki geri gelmeyecek

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 284
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 348
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 463
  • بازدید ماه : 1,656
  • بازدید سال : 9,636
  • بازدید کلی : 87,941
  • کدهای اختصاصی