loading...
دانلود آهنگ سعید پاک فطرت رویای گمشده
بازدید : 20 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ سعید پاک فطرت رویای گمشده


دانلود آهنگ جدیدسعید پاک فطرت به نام رویای گمشده
دانلود آهنگ جدید و زیبای سعید پاک فطرت به نام رویای گمشده با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سعید پاک فطرت به نام رویای گمشده متن آهنگ
تکست آهنگ رویای گمشده از سعید پاک فطرت
Download New Music By Saeed Pakfetrat Called Lost Dream
Download New Song By Saeed Pakfetrat - Lost Dream
With Text And Direct Links
Lyrics Music Saeed Pakfetrat Lost Dream
متن آهنگ سعید پاک فطرت رویای گمشده به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان رویای گمشده و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Saeed Pakfetrat Adında Lost Dream
Şarkı Sözleri Lost Dream itibaren Saeed Pakfetrat
şarkı indir Lost Dream - Saeed Pakfetrat Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Lost Dream - Saeed Pakfetrat kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید سعید پاک فطرت به نام رویای گمشده با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سعید پاک فطرت به نام رویای گمشده با کیفیت 128

متن آهنگ جدید رویای گمشده - سعید پاک فطرت

Yeni şarkı indir Saeed Pakfetrat Adında Lost Dream

Şarkı Sözleri Lost Dream itibaren Saeed Pakfetrat



من یک توهم بزرگ در خیال گم شده
Hayal gücümde büyük bir yanılsama kayboldum
من یک سوال بی جواب در کلافه گم شده
Başı dertte olan cevapsız bir sorum var
من آرزوی یک بهار در رد پای یک سراب
Bir serapın izinden bir bahar diliyorum
من یک گمان گنگم در لحظه های گم شده
Kayıp anlarda belirsiz bir şüphe var
من یک سکوت ژرفم در های و هوی هر کلام
Kapıda derin bir sessizlik var ve her kelimeyi fısıldıyorum
فریاد یک سکوت سرد در واژه های گم شده
Kayıp sözlerle soğuk bir sessizliğin çığlığı
تو یک حقیقت غریب در این خیال واژه گون
Bu fantazide garip bir gerçeğin var
تو یک تجسم محال در روزهای گم شده
Kayıp günlerin imkansız bir uygulamasısınız
من یک هراس بی دلیل تصویری از شکستنم
Görüntüyü kırmak için mantıksız bir korkum var
من یک سوار سرنگون در جاده های گم شده
Kayıp yollarda düşmüş bir biniciyim
تو یک شروع نابو من در لحظه های سردو یاس
Sardo Yas anlarında benim için kötü bir başlangıçsın
تو یک حضور گرمی در هرم داغ یک نفس
Bir nefesin sıcak piramidinde sıcak bir mevcudiyetsin
تو یک خیال و وهم در رویای گم شده
Kayıp bir rüyada bir yanılgısın
من یک سراب شک در یک محال گم شده
İmkansız bir yerde şüphe serapını kaybettim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 255
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 273
  • بازدید ماه : 1,200
  • بازدید سال : 7,967
  • بازدید کلی : 86,272
  • کدهای اختصاصی