loading...
دانلود آهنگ سعید سلیمان درد عشق
بازدید : 13 جمعه 05 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ سعید سلیمان درد عشق


دانلود آهنگ جدیدسعید سلیمان به نام درد عشق
دانلود آهنگ جدید و زیبای سعید سلیمان به نام درد عشق با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سعید سلیمان به نام درد عشق متن آهنگ
تکست آهنگ درد عشق از سعید سلیمان
Download New Music By Saeed Soleiman Called Dard Eshgh
Download New Song By Saeed Soleiman - Dard Eshgh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Saeed Soleiman Dard Eshgh
متن آهنگ سعید سلیمان درد عشق به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان درد عشق و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Saeed Soleiman Adında Dard Eshgh
Şarkı Sözleri Dard Eshgh itibaren Saeed Soleiman
şarkı indir Dard Eshgh - Saeed Soleiman Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Dard Eshgh - Saeed Soleiman kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید سعید سلیمان به نام درد عشق با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سعید سلیمان به نام درد عشق با کیفیت 128

متن آهنگ جدید درد عشق - سعید سلیمان

Yeni şarkı indir Saeed Soleiman Adında Dard Eshgh

Şarkı Sözleri Dard Eshgh itibaren Saeed Soleiman



این روزا این دلم پره
Bugünlerde bu benim kalbim
منتظر تلنگره
Kapak bekleniyor
در طلب مهر تو یار
Aşkını sor
منطق نداره بعد این
Bundan sonra mantık yok
مجنونو شیدا شد ببین
Sen delisin, bak
حال من آشبه و زار
Şimdi kafam karıştı
تا مغز استخوان من
Kemik iliğime kadar  
To my bone marrowهر زره از این جان من
Kemik iliğime ruhumun her zırhı
درگیر عشقت شد ببین
Aşkına katıl, gör
امروز بی فردای من
Bugün benim yarın
ای عشق بی پروای من
Ey pervasız aşkım
من بی تو میمیرم همین
Bu yüzden sensiz ölüyorum
برگردو این دیوونه رو
Bu deliliğe geri dön
با بودنت تیمار کن
Kendinizi şımartın
من رو از هرکی جز خودت با خوبیات بیزار کن
Senden başka kimseden iyilikten nefret et
برگرد حتی کوتاه
Kısa bile geri
اگرچه دیر اما باش
Yine de geç kalın
برگردو اینقدر روی این
Bu konuda çok geri dön
زخم دلم نمک نپاش
Yaralarıma tuz püskürtmeyin
من بی تو میمیرم همین
Bu yüzden sensiz ölüyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 385
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 502
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 617
  • بازدید ماه : 1,810
  • بازدید سال : 9,790
  • بازدید کلی : 88,095
  • کدهای اختصاصی