loading...
دانلود آهنگ محمدرضا اعرابی یار دارم چه عشقی
بازدید : 74 دوشنبه 11 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمدرضا اعرابی یار دارم چه عشقی


دانلود آهنگ جدیدمحمدرضا اعرابی به نام یار دارم چه عشقی
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمدرضا اعرابی به نام یار دارم چه عشقی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمدرضا اعرابی به نام یار دارم چه عشقی متن آهنگ
تکست آهنگ یار دارم چه عشقی از محمدرضا اعرابی
Download New Music By Mohammad Reza Aarabi Called Yar Daram Che Eshghi
Download New Song By Mohammad Reza Aarabi - Yar Daram Che Eshghi
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Reza Aarabi Yar Daram Che Eshghi
متن آهنگ محمدرضا اعرابی یار دارم چه عشقی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان یار دارم چه عشقی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohammad Reza Aarabi Adında Yar Daram Che Eshghi
Şarkı Sözleri Yar Daram Che Eshghi itibaren Mohammad Reza Aarabi
şarkı indir Yar Daram Che Eshghi - Mohammad Reza Aarabi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Yar Daram Che Eshghi - Mohammad Reza Aarabi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمدرضا اعرابی به نام یار دارم چه عشقی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمدرضا اعرابی به نام یار دارم چه عشقی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید یار دارم چه عشقی - محمدرضا اعرابی

Yeni şarkı indir Mohammad Reza Aarabi Adında Yar Daram Che Eshghi

Şarkı Sözleri Yar Daram Che Eshghi itibaren Mohammad Reza Aarabi



دیدمت با موی مشکی
Seni siyah saçlı gördüm
نگاه کردم زیر چشمی
Gözlerimin altına baktım
گفتمت عزیز جونم
Sana söyledim canım
یعنی میشه مال من شئ
Bu benim demek
خودتم اینو میدونی
Kendin biliyorsun
واسه من اروم جونی
Benim için Orum Juni
با نگاهی که تو کردی
Yaptığın bakışla
گفتی پیش من میمونی
Benimle kalacağını söyledin
یار دارم چه عشقی
Ne aşk seviyorum
تو خودت بهشتی
Cennettin
منو جادو کردی
Beni büyü yaptın
اسمتو رو دلم نوشتی
İsmimi yazdın
یار دارم چه ماهی
Hangi balığı seviyorum
ناب و سربراهی
Yalın ve yüksek
رنگ چشماشو نگو
Göz rengi söyleme
آخ آسمون آبی
Mavi gökyüzü
دلو به نام تو زدم و
Senin adına akvaryumu vurdum
شدی با من هم قدم و
Benimle yürüdün
شده دیوونه دل من
Kalbime deli oluyor
نمیدونم چجوری بگم و
Ne diyeceğimi bilmiyorum ve
اصن شده دیوونه دل من
Kalbim deli
نمیدونم چجوری بگم
Ne diyeceğimi bilmiyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 290
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 347
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 579
  • بازدید ماه : 1,082
  • بازدید سال : 9,062
  • بازدید کلی : 87,367
  • کدهای اختصاصی