loading...
دانلود آهنگ معین زد زیبای زشت من
بازدید : 180 سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ معین زد زیبای زشت من


دانلود آهنگ جدیدمعین زد به نام زیبای زشت من
دانلود آهنگ جدید و زیبای معین زد به نام زیبای زشت من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
معین زد به نام زیبای زشت من متن آهنگ
تکست آهنگ زیبای زشت من از معین زد
Download New Music By Moein Z Called zibaye zeshte man
Download New Song By Moein Z - zibaye zeshte man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Moein Z zibaye zeshte man
متن آهنگ معین زد زیبای زشت من به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان زیبای زشت من و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Moein Z Adında zibaye zeshte man
Şarkı Sözleri zibaye zeshte man itibaren Moein Z
şarkı indir zibaye zeshte man - Moein Z Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir zibaye zeshte man - Moein Z kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید معین زد به نام زیبای زشت من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید معین زد به نام زیبای زشت من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید زیبای زشت من - معین زد

Yeni şarkı indir Moein Z Adında zibaye zeshte man

Şarkı Sözleri zibaye zeshte man itibaren Moein Z



زیبای زشت من در آیینه خشت من
Tuğla aynamdaki çirkin çirkinliğim
در بارونگی نهان پنهان گشته عشق من
Aşkım yağmurda gizli
هی گفتم برو نمان رفتی ماندن مرا
Hey, gitmeni ve benimle kalmanı söylemiştim
کج فهمیده بود شعر آواز خواندن مرا
Kaj şarkı söyleyen şiirimi anladı
من خود جاهلم به این که چیست خواسته دلم
Kalbimin arzuladığı şeyden habersizim
در سردرگمی مرا حیران کرده ای دلم
Beni şaşkınlığımda hayrete düşürdün
دارد چین میخورد کم کم پیشانیم
Çin'i yavaş yavaş yiyoruz
من هی مینویسمت تو هی میخوانیم
Sana yazıyorum
آسمون ببارش که اسم حال من عشقه
Bırak gökyüzü aşkımın adı olsun
عاشقم نبود تو فال اسممو نمینوشت که
Seni sevmedim, burcuma adımı yazmadım
پرت و پلا نوشتنم که این سکوتو بشکنم
Bu sessizliği kırmak için yazıyordum
میخوام صدای خندتو با همه گوشا بشنوم
Kahkahalarını herkesle duymak istiyorum
اشاره کن صدا بزن درد و دلاتو ساز کن
İşaret edin, acı verin ve kalbinizin daha hızlı atmasını sağlayın
اتاق تاریک منو پنجره هاشو باز کن
Karanlık odamı aç, pencerelerini aç
بزن به بیخیالیو سر به سرم بذار باز
Dikkatsizliğimi bırak
بگو ولت نمیکنم پشت درو درار باز
Söyle arkandaki kapıyı açmayacağım
میخوام که جون من بشه قسم به حرف راستت
Jon'un sana yemin etmesini istiyorum
انقده عاشقم بشی که قلب دنیا واسته
Bana aşık oldun, dünyanın kalbi

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 446
  • بازدید ماه : 949
  • بازدید سال : 8,929
  • بازدید کلی : 87,234
  • کدهای اختصاصی