loading...
دانلود آهنگ علیرضا حسیبی بغض بی کسی
بازدید : 14 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علیرضا حسیبی بغض بی کسی


دانلود آهنگ جدیدعلیرضا حسیبی به نام بغض بی کسی
دانلود آهنگ جدید و زیبای علیرضا حسیبی به نام بغض بی کسی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علیرضا حسیبی به نام بغض بی کسی متن آهنگ
تکست آهنگ بغض بی کسی از علیرضا حسیبی
Download New Music By Ali Reza Hasibi Called Boghze Bi Kasi
Download New Song By Ali Reza Hasibi - Boghze Bi Kasi
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Reza Hasibi Boghze Bi Kasi
متن آهنگ علیرضا حسیبی بغض بی کسی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان بغض بی کسی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ali Reza Hasibi Adında Boghze Bi Kasi
Şarkı Sözleri Boghze Bi Kasi itibaren Ali Reza Hasibi
şarkı indir Boghze Bi Kasi - Ali Reza Hasibi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Boghze Bi Kasi - Ali Reza Hasibi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علیرضا حسیبی به نام بغض بی کسی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علیرضا حسیبی به نام بغض بی کسی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید بغض بی کسی - علیرضا حسیبی

Yeni şarkı indir Ali Reza Hasibi Adında Boghze Bi Kasi

Şarkı Sözleri Boghze Bi Kasi itibaren Ali Reza Hasibi



دلم تو حسرت نگات دوباره پر شده است از تبت
Kalbim tekrar seni istiyor
دلم به سمت ماه تو دوباره رد شد از شبت
Kalbim tekrar Şabat'tan aya gitti
تو این سکوت بی نفس تمام فکر من تویی
Bu nefessiz sessizlikte tüm aklımdasın
تو سجده و نماز من همیشه ذکر من تویس
Secde ve duada hep senden bahsediyorum
دوباره بغض بی کسی هوای چشممو گرفت
Yine, gözlerimin havası gözümü yakaladı
غم شب نبودنت تمام جسممو گرفت
Geceleri olmamanın hüznü tüm vücudumu devraldı
چشام همیشه چشم به راهت به قلب جاده خیره بود
Gözlerim her zaman yolun kalbine gidiyordu
تو انتظار دیدمت روز های من چه تیره بود
Günlerimin ne kadar karanlık olduğunu görmeyi umuyordun
بمون همیشه تا ابد دلم فقط اسیر توست
Sonsuza kadar kal, kalbim senin için esir
برای دل سپردنم مسیر من مسیر توست
Kalbimi vermek için yolum senin yolun

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 581
  • بازدید سال : 8,561
  • بازدید کلی : 86,866
  • کدهای اختصاصی