loading...
دانلود آهنگ محمدرضا شمسی لیلای من
بازدید : 161 سه شنبه 05 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمدرضا شمسی لیلای من


دانلود آهنگ جدیدمحمدرضا شمسی به نام لیلای من
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمدرضا شمسی به نام لیلای من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمدرضا شمسی به نام لیلای من متن آهنگ
تکست آهنگ لیلای من از محمدرضا شمسی
Download New Music By Mohamad Reza Shamsi Called Leilaye Man
Download New Song By Mohamad Reza Shamsi - Leilaye Man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohamad Reza Shamsi Leilaye Man
متن آهنگ محمدرضا شمسی لیلای من به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان لیلای من و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohamad Reza Shamsi Adında Leilaye Man
Şarkı Sözleri Leilaye Man itibaren Mohamad Reza Shamsi
şarkı indir Leilaye Man - Mohamad Reza Shamsi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Leilaye Man - Mohamad Reza Shamsi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمدرضا شمسی به نام لیلای من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمدرضا شمسی به نام لیلای من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید لیلای من - محمدرضا شمسی

Yeni şarkı indir Mohamad Reza Shamsi Adında Leilaye Man

Şarkı Sözleri Leilaye Man itibaren Mohamad Reza Shamsi



از مستی ناز چشات شعر و غزل میسازم
Sevimli topuzdan şiir ve soneler yapıyorum  
از وقتی عاشقت شدم من بخودم می نازم
Aşık olduğumdan beri kendimi sallıyorum  
گر لحظه ای که دور شوی در دل من آشوبه
Kalp kaosuma adım attığın an  
گر که رو برگردانی من بخودم می بازم
Beni açarsan kendimi açarım  
ماه دلارام منی ، تو وصله ی جان منی
Sen benim dolarımsın, sen benim hayatımın yamasısın  
من که مریضم بتو و تویی
Senden ve senden bıktım
که درمان منی من نفسم بند توئه
Tedavimin nefesim olmadığını
لیلای دنیای منی مجنون و شیدای توأم
Benim dünyamdaki Lily çılgın ve senin maninin
عشق بی همتای منی من شیفته ی
Eşsiz aşkım beni büyüledi
دیدن آن برق دو چشمان توام
Her iki gözle de elektriği görmek
از عشق تو جان دلم چون تو یه دیوانه شدم
Hayatımı seviyorum çünkü delirdim  
مثل یه پروانه شدم تا که ببینی
Görmek için kelebek gibiydim  
هر دم از ته احساسمه که دور تو من میگردم ماه دلارام منی
Her an senin etrafında olduğumu hissediyorum, dolarım değilim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 229
  • بازدید ماه : 1,156
  • بازدید سال : 7,923
  • بازدید کلی : 86,228
  • کدهای اختصاصی