loading...
دانلود آهنگ کیوان تارس بارون
بازدید : 10 شنبه 20 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ کیوان تارس بارون


دانلود آهنگ جدیدکیوان تارس به نام بارون
دانلود آهنگ جدید و زیبای کیوان تارس به نام بارون با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
کیوان تارس به نام بارون متن آهنگ
تکست آهنگ بارون از کیوان تارس
Download New Music By Keyvan Taurus Called baroon
Download New Song By Keyvan Taurus - baroon
With Text And Direct Links
Lyrics Music Keyvan Taurus baroon
متن آهنگ کیوان تارس بارون به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان بارون و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Keyvan Taurus Adında baroon
Şarkı Sözleri baroon itibaren Keyvan Taurus
şarkı indir baroon - Keyvan Taurus Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir baroon - Keyvan Taurus kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید کیوان تارس به نام بارون با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید کیوان تارس به نام بارون با کیفیت 128

متن آهنگ جدید بارون - کیوان تارس

Yeni şarkı indir Keyvan Taurus Adında baroon

Şarkı Sözleri baroon itibaren Keyvan Taurus



از اولم نبودی مال من ما خیلی فرق داشتیم واقعا
En başından beri benim değildin, biz gerçekten farklıydık
نفهمیدم آخرم چته ولی بازم دل تنگته
Neler olduğunu anlamadım, ama yine de seni özlüyorum
میبینم میون آدما ببین هنوز نرفتی یادمو
Görüyorum, insanlar, bak, henüz unutmadın
خیالتم قشنگه واسه من پیش تو جا موند حواس من
Hayal gücüm benim için güzel, duyularım senin önünde
وقتی که بارون میاد توو شهر توی قلب من تگرگه
Şehirde yağmur yağdığında kalbim atıyor
دل من یه باغ بی برگه
Kalbim yapraksız bir bahçe
خیلی ها خواستن جاتو بگیرنو گفتم نه
Birçok insan beni yakalamak istedi ve ben hayır dedim
تو رفتی ولی جات توی قلبم شد محکم تر
Sen gittin, ama kalbimdeki yer daha da güçlendi
بعد تو با آسمون هر شب دردهامو گفتم من
Sonra her gece gökyüzüne elveda dedim
یادم اومد تو بارونو دوست داشتی یه دفعه بارون زد
Yağmurdan hoşlandığını hatırlıyorum, bir kez yağmur yağdı

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 785
  • بازدید ماه : 1,978
  • بازدید سال : 9,958
  • بازدید کلی : 88,263
  • کدهای اختصاصی