loading...
دانلود آهنگ افشین احمدی عاشق الکی
بازدید : 28 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ افشین احمدی عاشق الکی


دانلود آهنگ جدیدافشین احمدی به نام عاشق الکی
دانلود آهنگ جدید و زیبای افشین احمدی به نام عاشق الکی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
افشین احمدی به نام عاشق الکی متن آهنگ
تکست آهنگ عاشق الکی از افشین احمدی
Download New Music By Afshin Ahmadi Called asheghe alaki
Download New Song By Afshin Ahmadi - asheghe alaki
With Text And Direct Links
Lyrics Music Afshin Ahmadi asheghe alaki
متن آهنگ افشین احمدی عاشق الکی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان عاشق الکی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Afshin Ahmadi Adında asheghe alaki
Şarkı Sözleri asheghe alaki itibaren Afshin Ahmadi
şarkı indir asheghe alaki - Afshin Ahmadi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir asheghe alaki - Afshin Ahmadi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید افشین احمدی به نام عاشق الکی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید افشین احمدی به نام عاشق الکی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید عاشق الکی - افشین احمدی

Yeni şarkı indir Afshin Ahmadi Adında asheghe alaki

Şarkı Sözleri asheghe alaki itibaren Afshin Ahmadi



چیا بهم گفتی و نیومده رفتی و سر خود دل کندی
Bana ne söyledin ve gelmedin ve kalpten
عاشقم کردی و وایسادی از دور داری بهم میخندی
Bana aşık oldun ve bana uzaktan güldün
میگی توو قلبمی از چشمات ولی هیچی مشخص نیست
Kalbinizde gözlerinizle söylüyorsunuz, ama hiçbir şey net değil
دیگه چند بار بگم بدونی توو دلم جز خودت هیچکس نیست
Kaç kez daha kalbimde kimse olmadığını söyleyebilirim
آخرش همون که فکر کردم شد
Ben de öyle düşünmüştüm
گفتم میری حرف حرف خودم شد
"Ben kendimle konuşacağım" dedim.
با خودم گفتم هر چی شد هم شد
Kendi kendime ne olduğunu söyledim
هیچ وقت ازت دست نکشیدم
Senden asla vazgeçmedim
عاشق الکی واست کم نیست
Alki ona aşık
اما مثل من عاشق اصلا نیست
Ama benim gibi hiç sevmiyor
دوست دارم و این دست من نیست
Onu seviyorum ve bu benim elim değil
مثل خودم هیجا ندیدم
Kendim gibi bir heyecan görmedim
یکیو سراغ دارم که کل زندگیشو داده واسه بودن تو
Bütün hayatını sana veren birini tanıyorum
منم همون آدمی که بیقراره واسه چند دقیقه دیدن تو
Seni birkaç dakika görmek için endişelenen aynı kişiyim
میگی توو قلبمی از تو چشمات ولی هیچی مشخص نیست
Kalbinin gözlerinde olduğunu söylüyorsun, ama hiçbir şey net değil

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 1,087
  • بازدید سال : 7,854
  • بازدید کلی : 86,159
  • کدهای اختصاصی