loading...
دانلود آهنگ مهدی شکوهی آروم آروم
بازدید : 102 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهدی شکوهی آروم آروم


دانلود آهنگ جدیدمهدی شکوهی به نام آروم آروم
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهدی شکوهی به نام آروم آروم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهدی شکوهی به نام آروم آروم متن آهنگ
تکست آهنگ آروم آروم از مهدی شکوهی
Download New Music By Mehdi Shokoohi Called aroom aroom
Download New Song By Mehdi Shokoohi - aroom aroom
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehdi Shokoohi aroom aroom
متن آهنگ مهدی شکوهی آروم آروم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان آروم آروم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mehdi Shokoohi Adında aroom aroom
Şarkı Sözleri aroom aroom itibaren Mehdi Shokoohi
şarkı indir aroom aroom - Mehdi Shokoohi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir aroom aroom - Mehdi Shokoohi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی به نام آروم آروم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی به نام آروم آروم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید آروم آروم - مهدی شکوهی

Yeni şarkı indir Mehdi Shokoohi Adında aroom aroom

Şarkı Sözleri aroom aroom itibaren Mehdi Shokoohi



آروم آروم و بی صدا اومدی توو قلبم
Yavaşça ve sessizce kalbime geldin
یه جوری عاشقت شدم که شدی تو هر دم
Sana her şekilde aşık oldum
نبض و نفس من هرجایی توی کنار من
Nabız ve nefesim her yerde yanımda
با تو کتاب عاشقی رو دوره کردم
Seninle bir aşk kitabı aldım
صدا زدی تو اسممو تو این هیاهو
Bu kargaşada ismimi aradın
شدی نفس وقتی دلم یه بی هوا بود
Kalbim nefessizken nefes aldın
دلیل هر خواهش من حس این آرامش من
Her isteğimin sebebi benim sakin hissim
فقط به خاطر تو توو این لحظه ها بود
Sadece bu anlar senin içindi
من با توام من با توام چون قلبمو به تو میدم
Ben seninleyim çünkü kalbimi sana veriyorum
من با توام چون عشقی رو مثل عشق تو ندیدم
Seninle aşkı senin aşkın gibi görmedim
میدونی این دلم شده درگیر شب و نور و ستاره
Biliyorsun, kalbim gece, ışık ve yıldızlar ile ilgileniyor
میدونی قلب من آخه غیر تو هیچ کسی رو نداره
Biliyorsun, kalbimde senden başka kimse yok

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 253
  • بازدید ماه : 1,180
  • بازدید سال : 7,947
  • بازدید کلی : 86,252
  • کدهای اختصاصی